شناسهٔ خبر: 43603619 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار البرز مطرح کرد:

وجود ۹ حامی در البرز به ازای هر کودک زیرپوشش طرح اکرام

کرج - استاندار البرز گفت: با توجه به اینکه مردم استان نوع‌دوست و مهرورز هستند، به ازای هر کودک زیرپوشش طرح اکرام و محسنین ۹ حامی وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی صبح چهارشنبه در دیدار با خیرین استان البرز اظهار کرد: پیرو ابلاغی از سوی معاون اول رئیس‌جمهور پویش ایران مهربان با هدف اکرام و ایتام و محسنین با موضوع هر کارمند حامی یک فرزند معنوی در البرز با اهتمام ویژه‌ای دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: مردم البرز همواره در امور خیر پیشرو و پیشتاز بوده‌اند و به‌ویژه در این شرایط سخت همدل‌تر وارد میدان شدند، مرحله اول پویش ایران مهربان در البرز اجرایی شده و همراهی‌های بسیاری نیز در این راستا از سوی مردم و مسئولان استان صورت گرفت.

استاندار البرز تصریح کرد: با توجه به روندی که در مرحله اول طی شد انتظار می‌رود که البرز در زمره برترین استان‌های کشور در تحقق اهداف این پویش باشد.

وی افزود: حال نظر به اینکه در این روزها بیش از پیش‌نیاز به همراهی و همدلی با نیازمندان در شرایط شیوع بیماری عالم‌گیر کرونا حس می‌شود، پیرو تأکید و ابلاغی از سوی دکتر جهانگیری معاون اول محترم رئیس‌جمهور از دستگاه‌های اجرایی استان دعوت می‌شود در این پویش همراهی داشته باشند.

شهبازی متذکر شد: در استان البرز با توجه به اینکه مردم بسیار همدل، نوع‌دوست و مهرورز هستند، به ازای هر کودک زیرپوشش طرح اکرام و محسنین ۹ حامی وجود دارد که این آمار جای بسی خرسندی دارد و می‌تواند با اجرای مرحله دوم طرح، شرایط بسیار بهتری را رقم بزند.

نظر شما