شناسهٔ خبر: 43601338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

چرا مرکز لرستان تعطیل نشد؟

مهران مریدی

فرماندار خرم‌آباد می‌گوید: هنوز به نقطه فوق بحرانی و پُر خطر نرسیده‌ایم.

صاحب‌خبر -

جعفر طولابی ششم آبان ماه اظهار کرد: خرم‌آباد چون مرکز استان است و جمعیت بیشتری نسبت به سایر شهرستان‌های لرستان دارد، شرایط به نسبت بهتری در بحث شیوع کرونا داشته و هنوز به مرحله فوق بحرانی نرسیده‌ایم.

 وی اضافه کرد: به این ترتیب محدودیت‌ها شامل مشاغل ۳ و ۴ می‌شود که تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود و اگر به نقطه حاد برسیم، گروه شغلی ۲ را هم اعمال می‌کنیم.

 طولابی با اشاره به تشکیل جلسه فوق‌العاده ستاد کرونا در خرم‌آباد تاکید کرد: وظایف دستگاه‌های مختلف شهرستان مشخص شده و مصوبات این لازم‌الاجرا بوده و گزارش‌ها باید به فرمانداری ارائه شود.

فرماندار خرم‌آباد تصریح کرد: اگر کوتاهی یا کم‌کاری گزارش شود، مسئول دستگاه باید پاسخگو باشد و هیچ توجیهی پذیرفته نیست. برای مدیریت این شرایط همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند.

وی افزود: گروه‌های بازرسی و نظارتی به صورت شیفت‌بندی فعالیت دارند و برخوردهای لازم با متخلفان انجام می‌گیرد.

طولابی در پاسخ به پرسشی که چرا شهر مرکز استان تعطیل نشده؟ گفت: شهرستان خرم‌آباد هنوز به نقطه فوق بحرانی و پُر خطر نرسیده و مطابق مصوبه ستاد ملی اگر به این مرحله برسیم، تعطیلی ادارات، بانک‌ها، بازار و... را اعمال می‌کنیم.

فرماندار مرکز لرستان تأکید کرد: اگر مدیران دستگاه‌ها، دستورالعمل‌ها را اجرا نکنند به ستاد کرونای استان و تخلفات اداری معرفی می‌شوند و حتی موضوع تا عزل آنان پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام 

نظر شما