شناسهٔ خبر: 43601118 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

بیش از ۱۴۲ میلیارد تومان مطالبات شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد

محبوبه بخشایش‌نیا

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۱۴۲ میلیارد تومان از مشترکین برق استان طلب داریم.

صاحب‌خبر -

" داوود راهزادی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: ۲۶۸ هزار و ۷۳۴ مشترک برق در استان وجود دارد.
وی با اشاره به بدهی مشترکین به شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مانده مطالبات تا پایان شهریور ماه ۱۳۹ میلیارد و ۸۸۹ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۹۶ تومان و تا ۲۹ مهر ماه به ۱۴۲ میلیارد و ۱۵ میلیون و ۵۵۱ هزار تومان رسیده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از مجموع طلب شرکت برق استان ۴۳.۵۷ درصد مربوط به بخش عمومی، ۲۱.۳۴ درصد بخش خانگی، ۱۲.۱۵ درصد بخش صنعتی، ۳.۵۷ درصد بخش کشاورزی و ۱۹.۳۷ درصد سایر مصارف بوده است.
راهزادی با بیان اینکه بیشترین طلب مربوط به شهرستان بویراحمد بوده است تاکید کرد: با توجه به اینکه پرداخت به موقع هزینه برق مصرفی در خدمات رسانی بهتر و توسعه شبکه‌های برق اثر بسزایی دارد لذا توصیه می‌شود مشترکین عزیز هر چه سریعتر نسبت به پرداخت بدهی‌های خود اقدام کنند و یاری رسان شرکت برق استان در خدمات رسانی هرچه بهتر باشند.
وی با اشاره به اجرایی شدن طرح برق امید در استان از یک آبان ماه بیان کرد: این طرح برای انشعاب های خانگی با بیش از ۶۰ هزار مشترک و در سه طبقه بندی پرمصرف، خوش مصرف و کم مصرف است که انتظار می رود مشترکین پر مصرف مدیریت مصرف داشته باشند برای رسیدن به طبقه خوش مصرف و خوش مصرف ها با مدیریت مصرف به طبقه کم مصرف برسند و در نهایت تاکید جدی طرح برق امید این است که همه مشترکین خانگی در رده کم مصرف باشند.
انتهای پیام

نظر شما