شناسهٔ خبر: 43599354 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

جوزپ ماریا بارتومئو: خدمت به باشگاهم بارسلونا بزرگ ترین افتخارم بود

یگانه نظری

جوزپ ماریا بارتومئو استعفای خود و هیئت مدیره باشگاه بارسلونا را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

جوزپ ماریا بارتومئو، از سمت ریاست باشگاه بارسلونا استعفا داد و همراه او کل هیئت مدیره باشگاه بارسلونا نیز استعفا دادند. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، جوزپ ماریا بارتومئو با حضور در مقابل دوربین شبکه بارسا گفت:

شب بخیر. این جا حاضر شدم تا استعفای خودم و تمام هیئت مدیره باشگاه را اعلام کنم. این تصمیمی است که با هم فکری کل هیئت مدیره گرفته شده است. امروز از دولت کاتالونیا پاسخ درخواستمان را تحویل گرفتم و پاسخ آن ها واضح بود؛ دولت کاتالونیا اعلام کرد که هیچ مانع قانونی ای برای برگزاری رفراندوم رای عدم اعتماد وجود ندارد. این بدان معناست که آن ها خواستار برگزاری این رفراندوم هستند. آن ها هیچ اشاره ای به پیشنهاد ما مبنی بر داشتن فرصت 15 روزه برای تضمین امنیت بهداشتی و برگزاری رفراندوم در امنیت کامل، نکردند. این تصمیم غیر مسئولانه ای از سوی دولت کاتالونیا بود. در این زمان برگزاری رفراندوم آسیب بزرگی به مردم و جمعیت می زند و آمار مبتلایان را افزایش می دهد.

این یک تصمیم گرفته شده با تفکر و در آرامش کامل است و تمام مدیران من با این تصمیم موافق بودند. چیزی که من، خانواده ام و اطرافیانم در ماه های اخیر تجربه کردیم، بیش از حد بود. ما مورد توهین و تهدید قرار گرفتیم. می دانم که ما تصمیماتی گرفتیم که تصمیمات محبوب و پرطرفداری نبودند. اما چه کسی به جای ما مسی را حفظ می کرد یا سرمربی جدیدی می آورد؟

خدمت به باشگاهم بزرگ ترین افتخارم بود. پس از حذف در لیگ قهرمانان اروپا، استعفا کار آسانی بود. نمی توانستیم باشگاه را به دست یک مدیر بسپاریم. به ما بی احترامی شد. ما امروز بدون کامل کردن اقدامات اقتصادی استعفا می دهیم و امیدوارم در روزهای آینده، تعدیل حقوق ها رخ دهد چون رخ ندادن این مسئله، عواقب جدی ای برای آینده باشگاه خواهد داشت.

می توانم خبرهای خارق العاده ای را اعلام کنم. دیروز ما شروط شرکت در سوپرلیگ اروپا در آینده را پذیرفتیم. این امر می تواند پایداری اقتصادی باشگاه در آینده را تضمین کند. ما فرمت جدید جام جهانی باشگاه ها را پذیرفته ایم.

متوجه شدم که بازسازی تیم باید یک سال پیش اتفاق می افتاد. امیدوارم که با گذشت زمان، دستاوردهای 10 سال گذشته مانند 22 جام کسب شده توسط تیم فوتبال، به چشم بیاید.

 همچنین بخوانید:

جوزپ ماریا بارتومئو و کل هیئت مدیره بارسلونا استعفا دادند / رسمی

 

نظر شما