شناسهٔ خبر: 43594775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیرکل دفتر امور شهری استان قزوین:

دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت قانونی برای تسویه بدهی‌ استفاده کنند

مدیرکل دفتر شهری بیان کرد: شهرداری ها و دستگاه های خدمات رسان برای تسریع در اجرای عملیات عمرانی و شبکه گذاری با مطالبات تهاتر و از ظرفیت اوراق تسویه استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مصطفی صالحی، مدیر کل دفتر شهری در جلسه پیرامون بررسی مشکلات و رفع اختلافات  شهرداری قزوین و دستگاههای خدمات رسانی از جمله شرکت آب و فاضلاب شهری خاطر نشان کرد: با توجه شرایط فعلی اقتصادی و مالی، شهرداری ها و دستگاه های اجرایی باید حداکثر همکاری را با یکدیگر داشته باشند و از تمام ظرفیت قانونی برای تهاتر و تسویه بدهی و مطالبات استفاده کنند.
صالحی گفت: مسولیت عدم پیگیری و اجرای مفاد قانونی بودجه برای تسهیل در فرایند خدمات رسانی با شهرداریها و فی مابین  سایر دستگاهها است.
او تاکید کرد: برای تسریع در اجرای شبکه آب و فاضلاب بافت فرسوده شهر قزوین شهرداری قزوین نسبت به صدور مجوز حفاری طی هفته جاری و شرکت ابفای شهری نسبت به شروع عملیات اجرایی تعویض شبکه و بهسازی آنها اقدام کنند.
صالحی در ادامه افزود: هزینه حفاری سطح معابر شهر قزوین باید بر اساس دستورالعمل و فهرست بهای اعلامی، میزان، عمر و قدمت  آسفالت محاسبه و اخذ شود.
مدیرکل دفتر امور شهری استان قزوین در پایان ضمن اشاره به اهمیت کیفیت و سرعت خدمات رسانی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از وقفه در خدمت رسانی از سوی دستگاه های خدمات رسانی و برای تسریع در اجرای عملیات عمرانی و شبکه گذاری با مطالبات تهاتر، از ظرفیت اوراق تسویه استفاده شود.

46

برچسب‌ها:

نظر شما