شناسهٔ خبر: 43592420 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان:

اقتصاد دانش بنیان موجب شکوفایی استعدادهای جوانان کشور شده است

کاشان - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: اقتصاد دانش بنیان موجب شکوفایی استعدادهای جوانان کشور شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در این قسمت از دولت استعدادها و قابلیت‌های جوانان کشور کشف می‌شود، اظهار داشت: این کاری است که انبیا و اولیای الهی انجام دادند و توانستند اشخاص ماندگاری را برای توسعه علم و همچنین ترویج مباحث اخلاقی و تربیتی کشف کنند.

وی با بیان اینکه در زمان پیامبر اکرم (ص) با نزول وحی رشد فکری مردم نیز حاصل می‌شد، ابراز داشت: معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در طول چند سال گذشته اقدامات و فعالیت‌های ماندگاری در کشور انجام داد و باعث شد که بسیاری از استعدادها کشف شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه اقتصاد دانش بنیان باعث شده است استعدادهای بسیاری از جوانان کشف و باعث شکوفایی این استعدادها شود، تصریح کرد: این موضوع نباید ابتر بماند بلکه باید ادامه دار باشد تا در سال‌های آینده شاهد توسعه و پیشرفت کشور باشیم.

حمایت رهبر انقلاب از پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ستاد ملی کرونا بیان داشت: ایشان تاکنون در پنج مرحله به حمایت از پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام کرده‌اند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را ابتدا از خود و در مرحله دوم از اطرافیان شروع کردند، خاطرنشان کرد: تشکر از کادر بهداشتی و درمانی سومین مرحله از حمایت‌های رهبری از دستورالعمل‌های بهداشتی بود.

وی رزمایش کمک مومنانه را چهارمین مرحله از این حمایت‌ها دانست و گفت: لزوم انسجام و اتحاد بین مردم و همه دستگاه‌های لازم و توسعه اقدامات و فعالیت‌های محله محور پنجمین مرحله از حمایت‌ها و تدابیر رهبری برای مقابله با کروناست.

تکیه بر نیروی جوان و نگاه به درون

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با استفاده بهینه از ظرفیت جوانان و نسل جوان باعث توسعه و پیشرفت کشور شده است، افزود: تکیه بر نیروی جوان و نگاه به درون سرانجامی جز موفقیت برای تصمیم گیرندگان و مردم ندارد.

نظر شما