شناسهٔ خبر: 43591027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دبیر شورای توسعه ظرفیت های اقتصادی و انسانی سازمان همیاری خبرداد؛

برگزاری رویدادهای آموزشی با هدف شکوفایی استعدادهای اجتماعی خراسان رضوی

دبیر شورای توسعه ظرفیت های اقتصادی و انسانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از برگزاری سلسله رویدادهای آموزشی با هدف کمک به شکوفایی استعدادهای بومی محلى و اجتماعی انسانی و ارتقاء مدیریت شهری در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمدرجب زاده با اشاره به راه‌اندازی شورای توسعه ظرفیت‌های اقتصادی و انسانی استان، بیان کرد: این شورا با همکاری اتاق بازرگانی خراسان رضوی، پارک علم و فناوری استان، شورای اسلامی استان، انجمن شرکت‎های دانش‎بنیان و دفتر شهری استانداری خراسان رضوی، با هدف مدیریت استعدادها و توسعه ظرفیت ذهنی و تقویت فرهنگ ایده پروری در سطح جامعه تشکیل شده است.

وی افزود: ایجاد محیط پر جاذبه، امن و عالمانه برای شکوفایی استعدادها و پرورش خلاقیت ها، بکارگیری ظرفیت ها و توان علمی نخبگان، پژوهشگران برتر و اساتید علمی در جهت ایجاد انگیزه و راهبری ایده پردازان از جمله دیگر اهداف مهم تشکیل این شورا به شمار می رود.

دبیر شورای توسعه ظرفیت های اقتصادی و انسانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: اولین گام تعریف شده برای شورا توسعه ظرفیتهای اقتصادی و انسانی استان، برگزاری رویدادهای انتقال تجربه به منظور ایجاد فرصت‎های شناسایی و جذب ایده‎های خلاقانه و استفاده از ظرفیت‎های بومی منطبق بر نیازهای موجود می‎باشد.

وی تصریح کرد: این شورا با توجه به مزیت ها و مقتضیات بومی، نسبت به هم افزایی فعالیت های مرتبط با توسعه و بهبود محیط کسب و کار، جلب مشارکت بخش خصوصی و دولتی در حوزه اقتصاد دیجیتال و همچنین توجه به فناوری های آینده و تحول آفرین در بخش دیجتیال، هوشمندسازی، حمایت از نوآوران و کارافرینان اقدام می نماید.

دبیر شورای توسعه ظرفیت های اقتصادی و انسانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با تاکید بر سال جهش تولید، ادامه داد: اولین رویداد از این سلسله رویدادها با محوریت حمایت از کسب و کارهای نوین برنامه ریزی شده است که فضای مناسبی برای آشنایی با ایده های نو و روند ظهور کسب و کارهای جدید، با هدف ارتقای اشتغال و بهره‌وری در اقتصاد دیجیتال، خلق ارزش و ثروت، توسعه منابع انسانی، سرمایه‌گذاری و تامین مالی، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی و زیرساخت‌ها و ساختارها می باشد.

وی با اشاره اقدامات موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری‌ها به عنوان دبیرخانه شورای توسعه ظرفیت‌های اقتصادی و انسانی استان خاطر نشان کرد: این رویداد با همت و برنامه ریزی این موسسه آموزشی وابسته به سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در اواخر آبان ماه برگزار خواهد شد./م.ا/2390/

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما