شناسهٔ خبر: 43590779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان:

۱۱۶۰ نفر در روستاهای استان سمنان بیمه ورزشی هستند

سمنان- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه یک هزار و ۱۶۰ نفر در روستاهای استان بیمه ورزشی هستند، گفت: ۸۷۳ نفر از این تعداد مرد هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی مرادی بعدازظهر سه‌شنبه در آئین تجهیز ۲۲ خانه ورزش روستایی استان سمنان با اظهار اینکه برگزاری همایش‌های ورزشی با توجه به شیوع کرونا محدودشده است، افزود: در طی سال گذشته یک هزار و ۱۶۰ نفر در روستاهای سراسر استان سمنان بیمه ورزشی شدند.

وی بابیان اینکه از این تعداد ۸۷۳ نفر مرد و ۲۸۷ نفر زن هستند، افزود: سرانه اماکن ورزشی در روستاها ۴۲ مترمربع است و احداث و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی برای توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در منطقه در دستور کار قرار دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ۱۲۸ خانه ورزش روستایی در استان احداث‌شده است، تصریح کرد: با تجهیز این ۲۲ خانه ورزش تعداد خانه‌های ورزش روستایی به ۱۵۰ خانه می‌رسد.

مرادی با تأکید بر لزوم بازنگری و تقویت عملکرد خانه‌های ورزشی روستایی گفت: بهبود کارکرد خانه‌های ورزش و آمایش و تراکنش این خانه‌ها در دستور کار است و برای توسعه ورزش در روستاها در قالب برندسازی رشته‌های ورزشی برنامه‌ریزی‌شده است.

نظر شما