شناسهٔ خبر: 43586246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی کردستان:

تعامل نیروهای مسلح، آرامش مردم را به دنبال دارد

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان گفت: تعامل هرچه بیشتر بین نیروی نیروهای مسلح اعتلای نظام اسلامی و آسایش و آرامش مردم را به دنبال دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار علی آزادی روز سه‌شنبه در دیدار فرمانده سپاه ناحیه سنندج و اعضا بانوان حوزه مقاومت بسیج اظهار داشت: تداوم تعامل نیروهای مسلح زمینه ساز توفیق در ماموریت‌های مشترک و مکمل یکدیگر در حفظ نظم و امنیت است.
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح هدفی جز حفظ آرامش مردم ندارند، افزود: تعامل سازنده نیروی انتظامی و سپاه می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ناامنی‌ها مثمر ثمر بوده و امنیت و آرامش را که بزرگترین نعمت الهی است برای مردم فراهم کنند.
فرمانده انتظامی کردستان با تاکید بر تعامل سازنده بین ناجا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادآور شد: هر چه هماهنگی بین قوای نیروهای مسلح بیشتر باشد هم پوشانی در ماموریت‌های امنیتی بیشتر شده و مردم از امنیت بیشتری برخوردار خواهند بود.
فرمانده سپاه ناحیه سنندج نیز ضمن تبریک و گرامیداشت هفته ناجا، شجاعت، ‌امانت‌داری، ولایتمداری و مردمی بودن را ویژگی پلیس جامعه اسلامی اعلام کرد و گفت: این ویژگی‌ها است که پلیس ایران اسلامی را از پلیس‌های دنیا متمایز کرده است.
سرهنگ حسن عسگری تداوم و تعمیق روابط بین ارتش و ناجا را زمینه‌ساز موفقیت در مأموریت‌های مشترک برشمرد و افزود: با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه، تعامل سازنده بین این ۲ نهاد انقلابی و مکتبی برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی بیش از گذشته ضروری است.

وی از آمادگی سپاه و بسیج ناحیه سنندج برای اجرای طرح‌ها و ماموریت‌های مشترک با  سپاه خبر داد و اضافه کرد: با تمام وجود و با همکاری و تعامل سازنده از اقدامات و ماموریت‌های ذاتی پلیس در استان حمایت خواهیم کرد.

نظر شما