شناسهٔ خبر: 43583519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار اندیمشک:

برگزاری مراسم‌ها و تجمع‌های پرخطر در اندیمشک ممنوع است

جهانگیری با اشاره به اینکه برگزاری مراسم‌ها و تجمع‌های پرخطر در شهرستان اندیمشک ممنوع است گفت: با هرگونه تجمع پرخطر که سلامت مردم را تهدید کند و سبب انتشار بیماری کرونا شود، برخورد می‌شود.

صاحب‌خبر -

«پیمان جهانگیری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به سرعت شیوع ویروس کرونا، به برگزارکنندگان مراسم‌های ختم هشدار داد و اظهار کرد: با هر گونه تجمع پرخطر که سلامت مردم را تهدید کند و سبب انتشار بیماری شود، برخورد می‌شود.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه برگزاری هر گونه مراسم‌های عزاداری و ختم، عروسی و تجمع‌های پرخطر ممنوع است افزود: با کسانی که برخلاف مصوبات ستاد ملی و استانی و ستاد شهرستانی اقدام کنند، برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

 

وی اذعان کرد: در راستای مدیریت و کنترل بیماری کرونا در شهرستان اندیمشک، محدودیت‌های لازم در بهشت زهرا اجرا شده و توجه به این محدویت‌ها از سوی عموم مردم الزامی است.

 

جهانگیری خواستار خودداری شهروندان از حضور در تجمع‌های پرخطر و دورهمی‌های خانوادگی شد و تصریح کرد: بازرسی از اصناف در شهرستان اندیمشک تشدید شده است و اصنافی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند، پلمپ می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه تالارهایی که اقدام به برگزاری مراسم‌های عروسی کنند، بسته خواهند شد عنوان کرد: شهروندان باید سه اصل استفاده از ماسک، شست‌و‌شوی مداوم دست و حفظ فاصله اجتماعی را سرلوحه کار قرار دهند.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه هرگونه غفلت و بی‌تفاوتی سبب تبعات سنگین می‌شود خاطر نشان کرد: در زمینه بیماری کرونا با هیچکس تعارف نداریم و هیچ مدیری نباید در زمینه اجرای مصوبات ستاد کرونا کوتاهی کند.

 

بر اساس اطلاعیه جدید فرمانداری اندیمشک، به منظور مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا، رانندگان خودروهایی که در پارکینگ بهشت زهرا پارک کنند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، جریمه خواهند شد.

 

همچنین کسانی که در مراسمات نسبت به اجاره دستگاه‌های اکو و ... خود اقدام و یا با چاپ آگهی ترحیم سبب تهدید سلامت مردم در شرایط کرونا شوند، علاوه بر جریمه، پلمپ می‌شوند.

 

پایان پیام/661

نظر شما