شناسهٔ خبر: 43576592 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لورن کوشیلنی: مسوت اوزیل یک استاد است؛ امیدوارم او و آرسنال بتوانند به توافق برسند

شایان حاتمی

کاپیتان سابق آرسنال به تمجید از مسوت اوزیل پرداخت و از هافبک آلمانی توپچی ها حمایت کرد.

صاحب‌خبر -

لورن  کوشیلنی، مدافع و کاپیتان اسبق آرسنال به دفاع از مسوت اوزیل، هم تیمی سابقش که این روزها شرایط بدی را در جمع توپچی ها می گذراند، پرداخت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، چندی پیش مسوت اوزیل، ستاره آلمانی و 32 ساله آرسنال از لیست این تیم در لیگ اروپا و لیگ برتر انگلستان خط خورد و بدین ترتیب قادر نخواهد بود برای تیمش در هیچ یک از این رقابت ها به میدان برود و از طرفی دیگر برای انتقال به باشگاهی دیگر نیز باید دست کم تا ژانویه و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، صبر کند. در این میان، لورن کوشیلنی مدافع فرانسوی پیشین آرسنال در گفت و گویی به دفاع از هم تیمی سابقش پرداخت و گفت: 

اوزیل مرد بسیار خوبی است که روابط خوبی را نیز با هم تیمی هایش دارد. او اقدامات انسان دوستانه زیادی انجام می دهد و به کودکان بیمار کمک می کند. او انسانی سخاوتمند است و من در دوران حضورم در آرسنال با او رابطه خوبی داشتم. از نظر فوتبالی اما، اوزیل به نظر من یک پدیده است. او می تواند پاس هایی را به هم تیمی هایش بدهد که هیچ کس نمی تواند. او استاد است و می تواند با پاس های باورنکردنی اش تیم حریف را به زیر بکشد. با شناختی که از او دارم می دانم که اوزیل رفتاری حرفه ای از خود در تمرینات نشان می دهد و همیشه سر وقت است. او بدون شک در سطح لیگ برتر انگلیس قرار دارد. 

کاپیتان سابق توپچی ها در ادامه ابراز امیدواری کرد بتواند به زودی بازی های مسوت اوزیل را چه در آرسنال و چه در تیم دیگری ببیند. او گفت: 

امیدوارم هر دو طرف بتوانند به توافقی دست پیدا کنند که به نفع همه باشد. او همیشه بازیکنی رقابت طلب بوده است و امیدوارم بتوانم اوزیل را هر چه زودتر در زمین بازی با پیراهن آرسنال یا تیم دیگری ببینم، چرا که او یک استعداد واقعی است. 

همچنین بخوانید:

نظر شما