شناسهٔ خبر: 43572587 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

قیمت و مشخصات تیپ‌های مختلف هیوندای النترا ۲۰۲۱ اعلام شد

carscoops

صاحب‌خبر -

قیمت و مشخصات تیپ‌های مختلف هیوندای النترا ۲۰۲۱ اعلام شد. نسل جدید هیوندای Elantra از اواخر پاییز ۲۰۲۰ در بازار آمریکا عرضه خواهد شد.

شرکت هیوندای نسل جدید النترا را در اوایل سال ۲۰۲۰ معرفی کرده و اکنون نیز لیست مشخصات و قیمت آن را اعلام کرد. طبق اعلام این شرکت کره‌ای، قیمت هیوندای النترا ۲۰۲۰ از ۱۹ هزار و ۶۵۰ دلار آغاز می‌شود و از اواخر پاییز سال جاری در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید. این قیمت برای مدل پایه النترا با نام SE است که از چراغ‌های جلو پروژکتوردار، دی لایت‌های یکپارچه، طراحی تیزتر و رینگ‌های ۱۵ اینچی بهره می‌برد.

بررسی قیمت و مشخصات هیوندای النترا ۲۰۲۱

هیوندای النترا 2021 هیوندای النترا 2021

مدل پایه هیوندای النترا ۲۰۲۱ از امکاناتی چون صفحه نمایش ۴.۲ اینچی در پشت آمپرها، سیستم صوتی با چهار بلندگو، کروز کنترل، صفحه نمایش ۸ اینچی با اندروید اتو و اپل کارپلی بی سیم، قفل مرکزی، شیشه‌های برقی و سیستم تهویه مطبوع بهره می‌برد. از سیستم‌های ایمنی این مدل نیز می‌توان به هشدار خروج امن، هشدار ترافیک پشتی، پایش نقاط کور، دستیار نور بالا، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و دستیار پیشگیری از برخورد جلو با تشخیص عابران اشاره کرد.

هیوندای النترا 2021 هیوندای النترا 2021

هیوندای النترا ۲۰۲۱ از یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۱۷۹ نیوتن‌متر را به تولید برساند. گیربکس CVT نیز قدرت موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. هرچند این موتور آنچنان چشمگیر به نظر نمی‌ر‌سد، اما با برخورداری از سیستم استارت/استاپ می‌تواند باعث صرفه‌جویی در مصرف سوخت شود.

هیوندای النترا 2021 هیوندای النترا 2021

یک مدل بالاتر از نسخه پایه، مدل SEL است که برای آن قیمت ۲۰ هزار و ۹۰۰ دلار در نظر گرفته شده است. این مدل نسبت به مدل پایه قیمت زیادی ندارد و به همین دلیل از لحاظ سطح امکانات نیز بالاتر نیست. البته در این مدل رینگ‌های ۱۶ اینچی و سیستم ورود غیر فعال با استارت دکمه‌ای به چشم می‌خورند و در کابین این سدان نیز شاهد تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، سیستم صوتی با شش بلندگو و رادیو ماهواره‌ای هستیم.

هیوندای النترا 2021 هیوندای النترا 2021

هرچند هیوندای برای مدل SEL تغییرات کمی را در نظر گرفته است، اما مشتریان می‌توانند پکیج رفاهی را برای آن سفارش دهند که مواردی چون کروز کنترل تطبیقی، شارژر بی سیم گوشی هوشمند و فرمان چرمی را شامل می‌شود. این پکیج حدود ۹۵۰ دلار قیمت دارد و از موارد دیگری چون صندلی‌های جلوی گرم شونده و پشت آمپرهای دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی نیز بهره می‌برد.

هیوندای النترا 2021 هیوندای النترا 2021

همچنین مشتریان می‌توانند برای هیوندای النترا ۲۰۲۱ مدل SEL پکیج پریمیوم را سفارش دهند که با قیمت ۲۱۰۰ دلار امکاناتی چون سیستم صوتی Bose با هشت بلندگو، تکنولوژی کلید دیجیتال، صندلی راننده برقی، سانروف، رینگ‌های ۱۷ اینچی، چراغ‌های عقب LED و تریم کروم تیره را شامل می‌شود.

هیوندای النترا 2021 هیوندای النترا 2021

هیوندای النترا ۲۰۲۱ مدل لیمیتد حدود ۲۵ هزار و ۴۵۰ دلار قیمت دارد و بر مبنای مدل SEL طراحی شده و به دو پکیج اشاره شده در بالا مجهز است. برای این مدل همچنین مواردی چون صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی با ناوبری GPS، صندلی‌های چرمی و چراغ‌های جلوی LED نیز در نظر گرفته شده است. از سایر امکانات این مدل می‌توان به هشدار برخورد از پشت، فاصله پارک عقب و آینه وسط با تیره شوندگی خودکار اشاره کرد.

هیوندای النترا 2021 هیوندای النترا 2021

مدل بعدی هیوندای النترا ۲۰۲۱ مدل SEL هیبرید است که مشابه نسخه SEL بوده و حدود ۲۳ هزار و ۵۵۰ دلار قیمت دارد. این خودرو از یک موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری و واحد الکتریکی و باتری لیتیوم یونی ۱.۳۲ کیلووات ساعتی بهره می‌برد که قدرت تولیدی آن ۱۳۹ اسب بخار و گشتاور آن نیز ۲۶۴ نیوتن متر است. یک گیربکس ۶ سرعت دو کلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد. همچنین این نسخه از امکاناتی چون سیستم تعلیق چند اتصالی در عقب، ترمز پارک الکترونیکی، چراغ‌های عقب LED و صندلی‌های جلوی گرم شونده بهره می‌برد.

هیوندای النترا 2021 هیوندای النترا 2021

گران‌ترین عضو خانواده هیوندای النترا ۲۰۲۱ مدل لیمیتد هیبرید هست که حدود ۲۸ هزار و ۱۰۰ دلار قیمت دارد. این مدل مبتنی بر مدل لیمیتد معمولی این خودرو است و از قوای محرله هیبریدی مدل SEL هیبرید بهره می‌برد. همچنین برای این مدل صندلی‌های جلوی تهویه‌دار و با حافظه و سیستم تعلیق چند اتصالی در عقب نیز در نظر گرفته شده است.

هیوندای النترا 2021 هیوندای النترا 2021

مشتریان علاوه بر این مدل‌ها می‌توانند مدل النترا N-Line را نیز سفارش دهند که قیمت آن حدود ۲۴ هزار و ۱۰۰ دلار است. این مدل از رینگ‌های ۱۸ اینچی، سیستم ترمز قوی‌تر، سیستم تعلیق با تنظیمات اسپرت و استایل اسپرت‌تر بهره می‌برد. این مدل از یک موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۲۶۴ نیوتن‌متر روانه بازار می‌شود و برای آن گیربگس ۶ سرعت دستی در نظر گرفته شده که مشتریان می‌توانند گیربکس ۷ سرعت دو کلاچه را نیز برای آن سفارش دهند. مدل N Line به امکاناتی چون شارژر بی سیم گوشی هوشمند، پدال‌های آلیاژی، صندلی‌های جلوی گرم شونده، فرمان اسپورت چرمی و صندلی‌های اسپرت پارچه‌ای/چرمی نیز مجهز شده است.

نظر شما