شناسهٔ خبر: 43566098 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تهران| ۶۵ تن گوشت منجمد تاریخ گذشته در کهریزک کشف و ضبط شد + فیلم

گروه استان‌ها- رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از کشف و شناسایی محموله ۶۵ تنی گوشت منجمد توسط بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری به ارزش تقریبی ۵۰ میلیارد ریال از یک واحد سردخانه غیر مجاز در بخش کهریزک خبر داد.

صاحب‌خبر -

لطف‌الله ستاره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری با اشاره به کشف و ضبط بیش از 65 تن گوشت منجمد اظهار داشت: در گشت مشترک اتاق اصناف شهرستان ری و دستگاه‌های نظارتی شهرستان از انبارهای بخش کهریزک بازرسان این اداره موفق به شناسایی میزان قابل توجهی گوشت فاسد به ارزش تقریبی 50 میلیارد ریال شدند.

وی افزود: این سردخانه غیرمجاز در شرایطی کاملا غیراستاندارد و فاقد مجوزهای لازم اقدام به نگه داری بیش از 60 تن گوشت منجمد کرده که در حداقل 6 ماه گذشته تاریخ مصرف این گوشت‌ها به پایان رسیده و علاوه بر آن با توجه به بررسی قاضی پرونده تخلف احتکار نیز برای این کالای مصرفی محتمل است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه تاکید کرد: با توجه به حضور کارشناس دامپزشکی و تایید بر فساد گوشت‌های کشف شده و عدم سلامت، به دستور مقام قضایی تمامی گوشت‌های کشف شده به منظور نمونه‌گیری و آزمایش جهت تایید نهایی به سردخانه معتمد اداره دامپزشکی منتقل شد.

ستاره در پایان خاطرنشان کرد: در جریان این بازرسی یک نفر بازداشت و پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی مربوطه ارجاع شد و با توجه به محرز بودن فساد در گوشت این اقلام پس از تایید نهایی معدوم‌سازی می‌شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما