شناسهٔ خبر: 43565613 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران خبر داد

تقدیر از شبکه ۵۰۰ نفره یاوران افتخاری مهدوی به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج)

حجت‌الاسلام عباسعلی‌پور با اعلام تقدیر از شبکه یاوران افتخاری مهدوی به مناسبت ۹ ربیع‌الاول، گفت: ارسال ۵۰۰ بسته فرهنگی و لوح‌تقدیر برای این افراد و برگزاری جشن بیعت با امام(عج) در یکی از مناطق محروم شهر، برای این روز تدارک دیده شده است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام «عباسعلی پور» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان درباره برنامه های بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران برای 9 ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، اظهار کرد: تجلیل از شبکه یاوران افتخاری مهدوی که شامل گروه های مختلف فرهنگی هستند و ما را در فعالیت های اجرایی همراهی می کنند از طریق ارسال 500 بسته فرهنگی و لوح تقدیر از مهمترین این برنامه ها است که به تناسب شرایط کرونایی کشور و عدم امکان برگزاری تجمعات مهدوی انجام می شود.

 

مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران ادامه داد: همچنین، امروز (دوشنبه، 5 آبان) همزمان با 9 ربیع الاول با همکاری گروه های جهادی و مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم در یکی از مناطق محروم حاشیه تهران از ساعت 15 تا 18 جشن آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) با بخش های متنوع همچون مولودی خوانی، سخنرانی، کار ویژه کودک، بیعت با امام مهدی(عج) و ... برگزار می شود.

 

حجت الاسلام عباسعلی پور تصریح کرد: همسو با بنیاد مرکز، مسابقه مجازی کتابخوانی «چیستی، چرایی و چگونگی عهدی دوباره با امام زمان(عج)» را با همکاری ستاد اقامه نماز کشور، وزارت آموزش و پرورش برگزار می کنیم.

 

وی از اجرای پویش جشن تکلیف دختران 9 ساله خبر داد و یادآور شد: امسال به تناسب تعطیلی مدارس و عدم برگزاری این جشن ها، به مناسبت 9 ربیع الاول پویش جشن های خانگی عبادت را راه اندازی کرده ایم تا با ارسال فیلم های 60 ثانیه ای از این جشن ها در این پویش شرکت کرده و از جوایز آن بهره مند شوند.

پایان پیام/9

نظر شما