شناسهٔ خبر: 43561718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون استاندار قزوین:

تکلیف املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی تا آخر آذرماه روشن شود

معاون استاندار قزوین گفت: تکلیف املاک و دارایی‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی استان باید تا پایان آذرماه مشخص شود تا بتوان اعتبار و بودجه حاصل از فروش این املاک را به استان برگرداند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار در جلسه کارگروه اقتصادی مولدسازی و فروش املاک مازاد دولت گفت: ضرورت دارد تا پایان فصل پاییز املاک مازاد دولتی به ویژه املاک مازاد آموزش و پرورش فروخته و یا مولدسازی شوند؛ چرا که با توجه به مهلت تعیین شده از سوی وزارت اقتصاد و دارایی اگر بعد از این تاریخ اقدام کنیم، احتمال اینکه پول حاصل از فروش یا اجاره این املاک به استان برگردد، خیلی‌کم است.

فرخزاد ادامه داد: اگر بخواهیم بر مبنای اولویت‌بندی پیش برویم، باید ابتدا فروش زمین‌های باارزشی که راحت‌تر فروخته می‌شوند را در دستور کار قرار داد و بعد سراغ اراضی دیگری برویم برای فروخته شدن به قیمت مناسب نیاز به تغییر کاربری دارند.

وی با اشاره به عملکرد خوب برخی دستگاه‌ها از جمله اداره کل راه و شهرسازی و دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) در فروش املاک مازاد بر نیازشان ادامه داد: البته سازمان جهاد کشاورزی هم بعد از آموزش و پرورش بیشترین املاک و زمین‌های مازاد بر نیاز زیادی را در اختیار دارد که باید هر چه سریع‌تر برای فروش و یا مولدسازی آن‌ها اقدام کند.

انتهای پیام/

نظر شما