شناسهٔ خبر: 43556845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه فردوس:

بسیج و سپاه در عرصه خدمت به مردم حضوری فعال دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: نیرو‌های بسیج و سپاه از ابتدای شیوع بیماری کرونا در عرصه خدمت به مردم حضور فعال داشته‌اند.

صاحب‌خبر -

بسیج و سپاه در عرصه خدمت به مردم حضوری  فعال داردسرهنگ پاسدار «حسین خدادادی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فردوس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا در کشور و به تبع آن در استان خراسان جنوبی برای مردم آثار ناخوشایند اقتصادی و اجتماعی در برداشته است.

وی با اشاره به اجرای رزمایش «کمک مؤمنانه» در این شهرستان، مطرح کرد: بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر «کمک مؤمنانه» و ضرورت یاری رسانی به نیازمندان در ماه رمضان و در شرایط شیوع کرونا، موج عظیمی از مواسات و همدلی در بین اقشار مختلف به راه افتاد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس عنوان کرد: این رزمایش برای کاهش بخشی از اثرهای مخرب شیوع ویروس کرونا و کمک به نیازمندان و در راستای جلب مشارکت همگانی، ایجاد انسجام و سازمان‌دهی کمک‌های مردمی با در نظر گرفتن آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا اجرا شد.

خدادادی با بیان اینکه نیرو‌های بسیج و سپاه از ابتدای شیوع بیماری کرونا در عرصه خدمت به مردم حضور فعال داشته‌اند، گفت: همچنین مردم استان در صحنه‌های مختلف و به‌ خصوص بحران‌ها در کنار نیازمندان بوده‌اند و در عصره کرونا نیز برای حمایت از اقشار آسیب‌دیده به میدان آمدند.

وی بیان داشت: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا ضدعفونی کردن شهرها و روستاهای شهرستان به‌صورت مستمر توسط جهادگران و بسیجیان شهرستان انجام و توزیع ماسک بین نیازمندان و مردم انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با بیان اینکه در مرحله سوم «کمک مؤمنانه» به همت مردم و خیرین شهرستان ۵۳۴ میلیون تومان انواع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع شد، عنوان کرد: این کمک‌ها در قالب ۷۸۶ بسته معیشتی، ماسک، نان، غذای گرم، جهیزیه، گوشی تلفن همراه، لوازم‌التحریر، پوشاک و کارت هدیه بود.

خدادادی با تأکید بر اینکه اولویت ما برای توزیع بسته‌های معیشتی، روستاییان، دهستان‌ها و به‌خصوص نقاط محروم شهرستان است، خاطرنشان کرد: خانواده‌های آبرومند و نیازمند به درستی شناسایی شده و کمک‌ها جمع‌آوری شده به‌صورت آبرومندانه به دستشان می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما