شناسهٔ خبر: 43555878 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا مطرح شد؛

دلیل اصلی پافشاری سرمربی تیم‌ ملی برای برگزاری هرچه سریع‌تر رقابت‌های لیگ

فریبا جلیل‌خانی

سرمربی تیم‌ ملی تنیس روی میز گفت: من به شخصه جزو افرادی بودم که برای برگزاری لیگ پافشاری کردم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمیده ایرانمنش، سرمربی تیم‌ ملی تنیس روی میز بانوان، درباره پیگیری روند آماده‌سازی تیم برای حضور در مسابقات پیش‌رو اظهار کرد: ما تا قبل از شیوع ویروس کرونا تمرینات تیم را به صورت منظم و منسجم پیگیری می‌کردیم اما با آمدن این ویروس و تعویق مسابقات به طبع اردوهای تیم و همه مسابقات داخلی تعطیل شد اما برنامه‌های تمرینی را در این مدت به بازیکنان می‌دادیم و این کنترل از راه مجازی همچنان ادامه دارد.

او اضافه کرد: این شرایط برای همه سخت است اما سعی می‌کنیم تا برگزاری مسابقات جهانی و انتخابی المپیک بازیکنان را هم از نظر آمادگی جسمانی و هم از نظر  روحی آماده نگه داریم. در این مدت تلاش کردیم علاوه بر برنامه امکانات لازم برای تمرین هم در اختیار ملی‌پوشان باش،د در همین راستا ورزشکارانی که میز و یا یا سایر تجهیرات را نداشتند فدراسیون این وسیله تمرینی را برای بازیکنان مهیا کرد. 

سرمربی تیم شهر بابک درباره وضعیت تیمش برای حضور در لیگ برتر گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد از اواخر آبان‌ماه رقابت‌های لیگ برگزار خواهد شد. به شخصه جزو افرادی بودم که برای برگزاری لیگ پافشاری کردم و معتقدم در این شرایط تنها لیگ در کنار اردوها می‌تواند به تیم‌ملی کمک کند و موثر باشد. شهر بابک هم شرایط خوبی دارد تقریبا همان شاکله دو سال پیش خودمان را حفظ کردیم، امیدوارم هرچه سریع‌تر بازی‌ها برگزار شود و هیجان و نشاط هم به تنیس روی میز برگردد.

ایرانمنش خاطرنشان کرد: اسفند مسابقات جهانی را داریم و در اردیبهشت هم انتخابی المپیک در حقیقت قبل از کرونا همه چیز خوب پیش می‌رفت و ما هم قول صددرصدی برای کسب سهمیه داده بودیم اما الان شرایط متفاوت است هر چند از این هدف دور نشدیم و در تلاشیم دو ملی‌پوش ما ندا شهسواری و صفایی از تمرینات آماده‌سازی عقب نمانند تا به امید خدا بتوانیم نتیجه خوبی را در صورت برگزاری مسابقات کسب کنیم. 4

بیشتر بخوانید:

نظر شما