شناسهٔ خبر: 43543530 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تأکید فرماندار تهران بر حضور ۵۰ درصدی کارکنان دستگاه اجرائی

معاون استاندار و فرماندار تهران گفت: در راستای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌های شدید کرونایی در پایتخت با وجود وضعیت قرمز و بحرانی حضور کارکنان نهادهای دولتی در تهران تا پایان آبان به 50 در صد کاهش خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، عیسی فرهادی فرماندار تهران عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور کارکنان دولت و دستگاه‌های اجرایی در تهران تا پایان آبان ماه ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.

وی با قدردانی از تلاش همه دستگاه‌های دخیل برای مقابله با بیماری کرونا و به ویژه کادر درمانی به عنوان سربازان خط مقدم این مبارزه، گفت: با ارزیابی‌های انجام گرفته در مورد دستگاه‌های اجرایی می‌توانیم بگوئیم که هیچ یک از دستگاه‌ها و افراد در انجام وظایفشان در روند شکست این بیماری کوتاهی نکرده‌اند.

فرماندار تهران ادامه داد: باید همچنان همگی تلاش کنیم با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی زنجیره انتقال این ویروس قطع شود و اگر آحاد جامعه و مسؤولان هر کدام  وظیفه خود را با هماهنگی و اقدامات مؤثر به خوبی انجام دهند در مسیر مدیریت بیماری کرونا قطعاً در آینده‌ای نزدیک شاهد کنترل و مهار این بیماری خواهیم بود.

فرهادی اضافه کرد: اطلاع رسانی منسجم، یکدست، شفاف و آگاهی بخشی به دور از هراس بی‌مورد باید در دستور کار تمام مسؤولان و کمیته‌ها باشد و کمیته اطلاع رسانی ضروری است این موضوع را برای رسانه‌ها و به ویژه رسانه ملی و فعالان عرصه فضای مجازی تبیین کند و از آن‌ها در این عرصه یاری و همراهی بخواهد و برای کاهش اضطراب ناشی از بیماری کرونا در میان آحاد جامعه تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌های شدید کرونایی در پایتخت با وجود وضعیت قرمز و بحرانی  حضور کارکنان نهادهای دولتی در تهران تا پایان آبان به ۵۰ در صد کاهش خواهد یافت.

فرماندار تهران گفت: دستگاه‌های اجرایی موظفند ضمن برنامه‌ریزی برای ارائه به موقع و سریع کلیه خدمات عمومی و ضروری حوزه مسؤولیت خود تصمیمی اتخاذ کنند که در ارائه این خدمات به مردم با استفاده از روش‌های مختلف از جمله ارائه خدمات به طور الکترونیکی و دورکاری با وقفه مواجه نگردد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/د/س

نظر شما