شناسهٔ خبر: 43543311 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مبارزات UFC / پایان راه عقاب داغستان؛ حبیب نورماگومدوف پس از غلبه بر جاستین گیجی اعلام بازنشستگی کرد

پدرام پورامامعلی

حبیب نورماگومدوف با رکورد 29 پیروزی و 0 شکست در سازمان UFC از دنیای مبارزه حرفه ای خداحافظی کرد.

صاحب‌خبر -

در رویداد UFC 245 حبیب نورماگومدوف پس از پیروزی برابر جاستین گیچی در راند دوم، بازنشستگی خود از مبارزات حرفه ای را اعلام کرد.

در مبارزه اصلی رویداد UFC 245 حبیب نورماگومدوف برای عنوان قهرمانی بلامنازع سبک وزن سازمان یو اف سی برابر جاستین گیجی قرار گرفت و موفق شد در فاصله 1:34 مانده به پایان راند دوم از طریق سابمیشن تراینگل چوک گیجی را تسلیم کند و ماموریتش برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مبارزان تاریخ سازمان UFC را به پایان برساند. به گزارش طرفداری، حبیب اما پس از پایان مبارزه با اعلام ناگهانی خبر بازنشستگی خود از دنیای مبارزات هنرهای رزمی ترکیبی طرفداران خود را غافلگیر کرد. 

پس از آنکه نورماگومدوف با بیهوش کردن جاستین گیجی که بهترین روزهای دوران حرفه ای خود را سپری می کند موفق به حفظ کمربند سبک وزن UFC شد و رکورد خود در این سازمان را به 29 برد و 0 شکست ارتقا داد به طور غیرمنتظره‌ای کناره گیری خود از دنیای حرفه ای را اعلام کرد. پس از مبارزه، حبیب طی مصاحبه درون رینگ با جان انیک گفت پس از درگذشت پدرش، عبدالمناف نورماگومدوف که یکی از مربیان برجسته هنرهای رزمی ترکیبی بود و اخیرا به خاطر بیماری کرونا جان خود را از دست داد، به مادرش قول داده بود که مبارزه برابر گیجی آخرین حضورش درون اکتاگون باشد.

در سایر مبارزات مهم این رویداد، رابرت ویتاکر برابر جرد کانونیر به پیروزی رسید و الکساندر ولکوف توانست با ناک اوت فنی از سد والت هریس عبور کند.

نظر شما