شناسهٔ خبر: 43539365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رییس شورای هیئات مذهبی بندر آستارا؛

۲۰۰ بسته معیشتی توسط شورای هیئات مذهبی آستارا توزیع شد

کرمیانی گفت: شورای هیئات مذهبی آستارا در محرم و صفر امسال، ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع کرد.

صاحب‌خبر -

«ارژنگ کرمیانی» امروز(شنبه، ۳ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا اظهارکرد: شورای هیئات مذهبی آستارا از ابتدای شیوع کرونا ویروس همانند سایر گروه های جهادی پای کار آمده و در راستای مقابله با این بیماری منحوس اقداماتی را انجام داده که از آن جمله می توان به توزیع ماسک در بین شهروندان و ضدعفونی اماکن و مساجد اشاره کرد.

 

رییس شورای هیئات مذهبی بندر آستارا با بیان اینکه جهاد یکی از درهای بهشت است که مختص اولیا الهی است، افزود: جهاد نباید محدود به یکسری کارهای خاص شود بلکه باید گسترش یابد.

 

وی با تاکید بر اینکه باید نسبت به دردهای مردم در جامعه و سایر کمبودها واکنش نشان داد و در شرایط ناگوار همراه مردم بود، تصریح کرد: شورای هیئات مذهبی آستارا در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در قالب رزمایش کمک مومنانه، بسته های معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کرد و این کارهای خیر و خداپسندانه ادامه خواهد داشت.

 

کرمیانی با اشاره به اینکه شورای هیئات مذهبی آستارا در محرم و صفر امسال، ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع کرد، گفت: این بسته های معیشتی که شامل روغن، رب گوجه، سویا، سیب زمینی و ... بودند در مجموع به ارزش ۲۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

 

رییس شورای هیئات مذهبی بندر آستارا با بیان اینکه در ماه های محرم و صفر ۲۰ هزار ماسک به ارزش ۲۰ میلیون تومان در بین عزاداران، مساجد و هیئت های مذهبی توزیع شد، افزود: همچنین در این ایام غذای گرم به ارزش سه میلیون تومان بین نیازمندان آستارایی توزیع شد.

 

وی تصریح کرد: در روز اربعین نیز سه هزار وعده  صبحانه شامل نان، شیرین فطیر، ساندیس و کیک به ارزش ۱۸ میلیون تومان در بین عزداران حسینی در محل امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا توزیع شد.

 

کرمیانی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان نیز شورای هیئات مذهبی آستارا بسته های معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کرد.

پایان پیام/163

نظر شما