شناسهٔ خبر: 43529883 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

استیو مک منمن: رئال مادرید را به عنوان برنده ال کلاسیکو انتخاب می کنم

شایان حاتمی

ستاره سابق رئال مادرید بر این باور است که بارسلونای کومان فصل بسیار خوبی را خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

استیو مک منمن، هافبک سابق رئال مادرید، در خصوص پیش بینی اش از برنده دیدار ال کلاسیکو امروز عصر(24 اکتبر) صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، عصر امروز و از ساعت 17:30 به وقت ایران، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید از چهارچوب هفته ششم رقابت های لالیگا و در ورزشگاه نیوکمپ که به علت شیوع ویروس کرونا، خالی از تماشاگر خواهد بود، دیدار ال کلاسیکو را برگزار خواهند کرد. رئال مادرید اما روز های بدی را سپری می کند و پس از کسب دو باخت پیاپی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف بارسلونای رونالد کومان خواهد رفت. در این میان، استیو مک منمن، در خصوص پیش بینی اش از برنده ال کلاسیکوی پیش رو صحبت کرده است. هافبک سابق لوس بلانکوس گفت: 

من معمولا تیم میزبان را به دلیل جو سنگینی که تماشاگران این تیم در ورزشگاه ایجاد می کنند، به عنوان برنده انتخاب می کنم چرا که در بسیاری از بازی های باشگاهی در اسپانیا، تماشاگران تیم میهمان بخش کوچکی از جایگاهی که در بالای ورزشگاه قرار دارد را در اختیار دارند و بدین ترتیب شما فقط صدای هواداران تیم میزبان را می شنوید. با این حال و با توجه به شرایط فعلی و سبکی که دو تیم در حال حاضر ارائه می دهند، من فکر می کنم رئال مادرید شرایط بهتری دارد و از نظر دفاعی قدرتمند تر است و بنابراین این تیم را به عنوان برنده ال کلاسیکو انتخاب می کنم. 

مک منمن در ادامه در خصوص اولین فصل حضور رونالد کومان روی نیمکت سرمربیگری بارسلونا گفت: 

فصل شروع شده و بارسلونا نتایج خوبی گرفته است از این رو فکر می کنم که با حضور کومان، آن ها شرایط خوبی خواهند داشت. بارسلونا بازیکنان خوبی مانند فیلیپه کوتینیو، لیونل مسی، آنتوان گریزمان و آنسو فاتی را در اختیار دارد و این بازیکنان به تنهایی برای قهرمانی در لالیگا کافی هستند. در این میان، لیونل مسی باید روی فرم بماند چون اوست که بارسلونا را رو به جلو هدایت می کند و گل های تیم را به ثمر می رساند. بارسلونا می خواهد ثابت کند که به عنوان یک تیم، آن قدر ها هم بد نبود تا با نتیجه 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ شکست بخورد. فکر می کنم آن ها فصل خوبی را سپری خواهند رد. 

استیو مک منمن در پاسخ به این سوال که مشتاق است تا بازی کدام بازیکن رئال در این فصل را زیر نظر بگیرد گفت: 

ادن هازارد. من واقعا مشتاقم که بازی ادن هازارد را در این فصل دنبال کنم چرا که او در چلسی عملکرد فوق العاده ای از خود نشان می داد. او فوتبالیست فوق العاده ایست. او خرید فوق العاده ای برای رئال مادرید محسوب می شد اما هنوز به هیچ عنوان نتوانسته است که به سطح اصلی اش برسد. او کارش را در رئال مادرید با بدنی ناآماده آغاز کرد و پس از آن نیز چند مصدمیت مختلف به سراغش آمد. هازارد حتی در تمرینات پیش فصل نیز با نهایت بدشانسی دچار مصدومیت شد با این حال، مشتاقانه منتظرم تا عملکرد واقعی او در پیراهن رئال مادرید را ببینم. کریم بنزما نیز فوق العاده بوده است. مارکو آسنسیو نیز پس از مصدومیت شدیدی که فصل پیش داشت، آماده است و باید دید که چه عملکردی تا انتهای فصل از خود به نمایش خواهد گذاشت. با این حال واقعا امیدوارم ادن هازارد فصلی فوق العاده را سپری کند. 

همچنین بخوانید:

نظر شما