شناسهٔ خبر: 43515887 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی شهادت آمر به معروف

سعیدرضا عاملی با صدور پیامی آورده است: شهید محمدی خالصانه در دفاع از ارزش‌های اسلامی، سلامت و امنیت اجتماعی به فیض شهادت رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی شهادت محمد محمدی که در راه امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از ارزش‌های اسلامی، سلامت و امنیت اجتماعی به فیض عظیم شهادت رسید را تبریک و تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«وَلْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ؛ و باید برخی از شما مسلمانان، خلق را به خیر و صلاح دعوت کنند و امر به نیکوکاری و نهی از بدکاری کنند، و این‌ها (که واسطه هدایت خلق هستند) رستگار خواهند بود».

شهادت مظلومانه بسیجی مخلص؛ شهید محمد محمدی که در راه فریضه عظیم امر به معروف و نهی از منکر جان عزیز خود را نثار کرد به همه مومنین و مردم انقلابی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
 
شهید محمد محمدی از جوانان بسیجی با غیرت بود که خالصانه در دفاع از ارزش‌های اسلامی، سلامت و امنیت اجتماعی همچون مولایش سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از شهادت هراسی نداشت و با افتخار در میدان امر به معروف و نهی از منکر به خیل شهدا پیوست.
 
این جوان جهادی در پاسداشت از ارزش‌ها و امر به معروف که سیره انبیای الهی است قدم محکم و استوار برداشت و بی شک فلاح و رستگاری ابدی نصیب ایشان خواهد شد.
 
ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیز بسیجی به رهبر حکیم، الهی و حامی همیشگی بسیجیان انقلاب؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی و خانواده سرافراز شهید محمدی و آرزوی صبر و اجر برای ایشان از مسئولان قضایی کشور خواستارم که مجازات عاملان خون به ناحق ریخته شده این شهید بزرگوار را پیگیری کنند.
انتهای پیام

نظر شما