شناسهٔ خبر: 43512568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ساخت ۱۲ کلیپ مهدوی در همدان/ برگزاری مسابقه «ولایت عشق»

مدیر بنیاد فرهنگی مهدویت همدان از برگزاری ۱۲ برنامه در روز نهم ربیع‌الاول و امامت امام عصر(عج) خبر داد و گفت: ۱۲ کلیپ کوتاه ۱۲۰ ثانیه‌ای مهدوی تولید می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسنی‌حلم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه ۱۲ برنامه به نیت امام زمان(عج) به مناسبت امامت و ولایت ولی عصر(عج) تدارک دیده شده است اظهار کرد: دو مورد از برنامه‌ها کشوری است و برای ایام نهم ربیع‌الاول در همه استان‌ها اجرا می‌شود.

وی یکی از برنامه‌ها را برگزاری مسابقه کتابخوانی به نام کتاب "۹ ربیع عهدی با امام زمان" عنوان کرد و افزود: فایل این مسابقه روز ۹ ربیع‌الاول در سایت بنیاد کشور و استان بارگذاری می‌شود و در شبکه‌های مجازی قرار می‌گیرد.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدویت همدان با بیان اینکه اختتامیه این مسابقه نیز روز ولادت امام حسن عسکری(ع) در روز ۴ آذرماه است افزود: علاقمندان یک ماه برای شرکت در مسابقه فرصت دارند و سوالات هم از روز نهم ربیع‌الاول از سایت بنیاد فرهنگی مهدویت کشور و استان قابل دریافت است.

وی دومین برنامه کشوری ولایت امام زمان(عج) را پویش «جشن نهم» عنوان کرد و گفت: این پویش جشن تکلیف خانگی ویژه دختران ۹ ساله است که در آن خانواده‌ها برای دختران خود جشن عبادت گرفته و عکس یا فیلم ۶۰ ثانیه‌ای آن را در سایت بنیاد حضرت مهدی(عج) بارگذاری می‌کنند که به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

حسنی‌حلم با بیان اینکه ساخت ۱۲ کلیپ کوتاه ۱۲۰ ثانیه‌ای مهدوی از اساتید مرکز تخصصی مهدویت و حوزه علمیه همدان یکی از برنامه‌هاست گفت: این کلیپ‌ها از روز نهم ربیع‌الاول در صدا و سیما، شبکه‌های مجازی و سایت بنیاد همدان پخش خواهد شد.

وی از شرکت اساتید مرکز تخصصی مهدویت همدان در برنامه‌های نهم ربیع‌الاول تا ولادت پیغمبر(ص) در صدا و سیمای همدان خبر داد و افزود: گفت‌وگوی ویژه خبری نیز در شب نهم ربیع‌الاول به این موضوع اختصاص دارد‌.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدویت همدان به برگزاری مسابقه نقاشی مجازی مهدوی در آغاز امامت و ولادت امام زمان(عج) اشاره کرد و یادآور شد: این برنامه توسط حداقل یک‌هزار دانش‌آموز و در سایت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه عکس‌نوشته آغاز ولایت و امامت امام زمان(عج) و ساخت کارت پستال در سایت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه از روز نهم ربیع‌الاول کلید می‌خورد.

حسنی‌حلم قصه‌گویی مهدوی در لایو اینستاگرام در شب نهم ربیع‌الاول در صفحه رسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از دیگر برنامه‌ها دانست و ذبح گوسفند قربانی به نیت سلامتی امام زمان(ع) و تعجیل در فرج حضرت توسط خیرین و تقسیم گوشت آن بین نیازمندان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

وی از اهدای هدیه به خانواده‌هایی که در شب و روز نهم ربیع‌الاول فرزند پسر به دنیا آورده و نام مهدی دارند خبر داد و بیان کرد: مسابقه پیامکی «امام حاضر» از دیگر برنامه‌هاست که ۹ سوال از طرف بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) طرح شده و در پایان نیز از بین کسانی که امتیاز می‌آورند به ۱۲ نفر جوایزی اهدا می‌شود.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدویت همدان با بیان اینکه مسابقه «ولایت عشق» برگرفته از حدیث شریف "هرکس بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت از دنیا رفته است" در سایت بنیاد و شبکه‌های مجازی بارگذاری شده است خاطرنشان کرد: ۶۰ بسته معیشتی بهداشتی و فرهنگی برای تقسیم در بین نیازمندان در روز نهم ربیع‌الاول توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

نظر شما