شناسهٔ خبر: 43511509 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پیانیچ: بازی با یوونتوس دشوار است اما آماده هستیم

هافبک بوسنیایی بارسلونا پیش‌بینی کرد این تیم کار سختی مقابل یوونتوس در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت. کارشناسان وکیل‌آنلاین درباره تکلیف مالکیت در آپارتمانها از حیث مشاع بودن یا اختصاصی بودن ملک توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - میرالم پیانیچ که در این تابستان پس از چهار فصل حضور در یوونتوس در طرح معاوضه با آرتور ملو راهی بارسلونا شد، پس از برتری ۵ بر یک کاتالان‌ها مقابل فرنس‌واروش مجارستان در هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تقابل با یوونتوس را در این رقابت‌ها دشوار توصیف کرد. بارسلونا در گروه G این رقابت‌ها با تیم‌های یوونتوس، دیناموکیف و فرنس‌واروش همگروه است.

پیانیچ ۳۰ ساله پس از برتری شاگردان رونالد کومان مقابل فرنس‌واروش گفت: حالا باید به بازی بعدی‌مان که ال‌کلاسیکو است، فکر کنیم و پس از آن بازی با یوونتوس را در پیش داریم که بازی مهم و در عین حال دشواری است، اما ما آماده هستیم.

هافبک بوسنیایی راه‌راه پوشان تورین همچنین با اشاره به غیبت جرارد پیکه در بازی با یوونتوس به دلیل محرومیت اظهار داشت: تنها اتفاق بد این بازی اخراج پیکه بود، اما باید این را بپذیریم. در کل از بازی‌مان راضی بودیم و مهم بود که لیگ قهرمانان را با برد آغاز کنیم.

بارسلونا در اولین ال‌کلاسیکوی فصل از ساعت ۱۷:۳۰ روز شنبه پیش‌رو در نوکمپ پذیرای رئال مادرید خواهد بود و پس از آن چهارشنبه ۷ آبان در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان باید در خانه یوونتوس به میدان برود.

انتهای پیام/

نظر شما