شناسهٔ خبر: 43501295 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشگاه خبر داد:

تشکیل ستاد پشتیبان دانشجویان نو ورود در دانشگاه پیام نور

زهرا سیفی

رئیس دانشگاه پیام نور از تشکیل ستاد پشتیبان دانشجویان نو ورود در این دانشگاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور گفت: با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامت دانشجویان، کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در سراسر کشور ضمن تشکیل ستاد پشتیبان دانشجویان نوورود، پاسخگوی مسائل و مشکلات دانشجویان خواهند بود.

وی در نشست ویدئو کنفرانس با روسای استانی با عنوان اینکه امسال به دلیل پذیرش غیرحضوری و عدم امکان مراجعه دانشجویان به دانشگاه پیام نور، باید شرایط پاسخگویی مناسب و تکریم ولی نعمتان دانشگاه را فراهم کنیم، افزود: باید خدمات مطلوب و در شآن دانشجویانی که دانشگاه پیام نور را برای تحصیل برگزیده اند، ارائه شود.

وی ارائه آموزش و خدمات الکترونیکی با کیفیت و مطلوب را مهم ترین دغدغه دانشگاه دانست و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در دوران شیوع کرونا، توانست با بهره گیری از زیرساخت های غنی الکترونیکی، بهترین خدمات آموزشی را به دانشجویان این دانشگاه ارائه کند.

 زمانی ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی، انسجام کاری و پشتیبانی کارکنان دانشگاه پیام نور و ارائه خدمات الکترونیکی مناسب به دانشجویان، بهترین استقبال را از نودانشجویان این دانشگاه داشته باشیم.

نظر شما