شناسهٔ خبر: 43493364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رسیدگی به مشکلات پیش‌روی پروژه‌های بخش راه دامغان

فرماندار شهرستان دامغان از بررسی و رسیدگی به مشکلات پیش‌روی پروژه‌های بخش راه این شهرستان در سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مهدی بندرآبادی عصر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات روستای حسینان شهرستان دامغان اظهار کرد: سفر معاونان استاندار سمنان به شهرستان‌ها به‌صورت مستمر و در حوزه‌های تخصصی صورت می‌گیرد.

وی افزود: به دلیل اینکه سفرها هوشمندانه طراحی و تدارک دیده می‌شود، قبل از سفر مشکلات و کمبودها احصا و شناسایی و در روز سفر موردبررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان دامغان ادامه داد: امروز این سفر با محوریت پروژه‌های راه در این شهرستان به‌صورت تخصصی برگزار شده و سایر مباحث مرتبط با شهرستان نیز موردتوجه و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

بندرآبادی تصریح کرد: امروز و در خلال این سفر، محور دامغان به معلمان که توسط پیمانکار در حال اجراست، مورد بازدید قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: درنهایت جمع‌بندی بازدید و رسیدگی به مشکلات مطرح‌شده طی جلسه‌ای در دانشگاه دامغان موردبررسی نهایی و تصویب به جهت رسیدگی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری سمنان نیز در این جلسه با بیان اینکه روستای حسینان دامغان بالغ بر ۱۲۲ نفر جمعیت و ۴۱ خانوار دارد، اظهار کرد: سال گذشته بالغ بر ۵۵ میلیون تومان به دهیاری روستای حسینان پرداخت شد.

مهدی صمیمیان با بیان اینکه سرانه هر روستایی در استان ۳۳۰ هزار تومان است که این میزان در روستای حسینان ۴۵۰ هزار تومان است، افزود: از محل ماده ۵۸ نیز ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان برای کمک و مساعدت، به حساب دهیاری واریز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سال ۹۷ بالغ بر ۱۵۷ میلیون تومان اعتبار به دهیاری روستای حسینان کمک شده که در صورت تصمیم‌گیری نهایی توسط مجلس، در بحث قیر یا پرداخت اعتبار آن، در خدمت روستا هستیم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما