شناسهٔ خبر: 43491178 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار قزوین خبرداد:

معرفی متخلفان کالاهای اساسی به مردم

استاندار قزوین گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی افرادی را که در زمینه کالاهای اساسی و ارزاق عمومی تخلف ‌می‌کنند به مردم معرفی و رسانه‌ای کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اعلام این خبر گفت: برای کنترل قیمت‌ها، کمیته‌ای متشکل از سازمان صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و استانداری برگزار شود و بعد از تصویب نهایی برخی اقلام از جمله مرغ و گوشت، احدی حق گران فروختن آن کالاها را نخواهد داشت و در صورت مشاهده نیز به شدت با متخلفان برخورد می‌شود.

وی افزود: در حوزه کالاهای اساسی به هیچ عنوان نباید کوتاهی از سوی دستگاه‌های مسئول انجام شود  و وجود قیمت‌های متناقض کالاها در بازار به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید با برنامه‌ریزی و مدیریت بر روند چنین مسایلی نظارت به عمل آورد.

استاندار قزوین یادآور شد: در حوزه جلوگیری از افزایش قیمت مرغ و گوشت در سطح استان و با توجه به تولید مناسب این نوع فرآورده‌ها در سطح استان، از امروز تا ثبات نهایی قیمت این اقلام، خروج آنها از استان ممنوع خواهد بود و در صورت اشباع بازار، تولید کنندگان می‌توانند اقدام به این کار کنند.

 

 

نظر شما