شناسهٔ خبر: 43478245 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

توخل: الان وقت انتقاد علنی نیست/ کار خودمان را سخت کردیم

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با وجود ابراز نارضایتی از عملکرد شاگردانش در شب شکست خانگی مقابل منچستریونایتد از آنها دفاع کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل پس از باخت 2 بر یک پاری‌سن‌ژرمن مقابل منچستریونایتد در اولین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: می‌دانستم در گروه سختی قرار گرفته‌ایم پس نیازی به اثبات آن نبود. چند بازیکن ما مصدوم هستند و به این بازی نرسیدند اما من همیشه حامی و مدافع بازیکنانم هستم. در پیدا کردن راه حل برای رفع مشکلات‌مان آنطور که باید و شاید عمل نکردیم و در لیگ قهرمانان هم داشتن روحیه فاکتوری حیاتی است. مشخص است که تیم ما باید سطح بازی‌اش را ارتقا دهد و از عهده‌اش هم برمی‌آید. از عملکردمان راضی نیستیم اما الان وقت مناسبی برای انتقادهای علنی از تیم نیست. در رختکن خودمان نقاط ضعف را به تیم گوشزد خواهم کرد.

 

وی افزود: قبل از این دیدار عملکردمان خوب بود و 5 برد متوالی داشتیم. بازی امشب یک بازی بدون فشار، بدون جنگندگی و بدون پرس از سوی حریف برای پس گرفتن توپ و بدون ضدحمله بود. در کل بازی عجیبی بود و نمی‌دانم چرا. از وقتی که مویسه کین به زمین بازی رفت اوضاع بهتر شد و یک گل هم زدیم. موقعیت‌های دیگری هم داشتیم اما در کنترل ضدحملات حریف مشکل داشتیم چون ساختار تیمی‌مان از هم پاشیده بود. باخت 2 بر یک خانگی سخت است و اگر بازی یک - یک مساوی تمام می‌شد برای آینده‌مان بهتر بود. در گروه سختی هستیم و این باخت کارمان را دشوار خواهد کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

نظر شما