شناسهٔ خبر: 43469547 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اشتباه در شناسایی یکی از خریدهای جدید تراکتور/عکس

علیرضا هاشمی

محمد امین اسدی یکی از بازیکنانی است که تراکتوری ها در روزهای اخیر او را به خدمت گرفتند. بازیکنی که بسیاری از هواداران فوتبال او به اشتباه شناسایی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش طرفداری، محمد امین اسدی یکی از نام های به تازگی تراکتوری شده فوتبال ایران است. مهاجمی که در روزهای اخیر به این تیم پیوسته تا در خط حمله به عنوان یکی از امیدهای علیرضا منصوریان به میدان برود و گره تراکتوری ها در آن پست باز کند.

اما نکته جالبی درباره این بازیکن وجود دارد. محمد امین اسدی که حالا در جمع تبریزی هاست یکی از بهترین بازیکنان حاضر در لیگ دسته اول فوتبال ایران محسوب می شود که پس از درخشش در تیم آرمان گهر، توانست خود را به لیگ برتر و تیم تراکتور برساند.

این در حالیست که در خبرها وقتی نام محمد امین اسدی مطرح شد و طبیعتا بسیاری از هواداران فوتبال در ایران او را به اشتباه محمد امین اسدی، مهاجم جوان و سابق پرسپولیسی ها تصور می کردند و این بازیکن تازه جذب شده (که بر حسب تصادف او نیز در خط حمله به میدان می رود) را همان بازیکن تیم پرسپولیس می پنداشتند، در حالی بازیکن مورد نظر منصوریان و تراکتوری ها مهاجم تیم آرمان گهر است که در بازی های لیگ بیستم با پیراهن تیم تبریزی به میدان خواهد رفت.

این اتفاق در حالی می افتد که مهاجم سابق پرسپولیسی ها این روزها به عنوان بازیکن قرضی در تیم نفت مسجد سلیمان حضور دارد و برای این تیم در فصل بیستم لیگ برتر به میدان می رود.

 

نظر شما