شناسهٔ خبر: 43466167 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

صرف ۴۰۰ میلیون تومان هزینه دارویی بین بیماران سخت‌درمان ملایر

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از تامین هزینه دارو و درمان بیماران سخت‌درمان ملایری همزمان با دهه وقف به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: همزمان با دهه وقف برنامه‌های مختلفی از جمله تهیه بسته‌های ارزاق و تامین هزینه دارو و درمان بیماران سخت درمان ملایر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی جلسه‌ای که با مجمع خیران سلامت ملایر و موسسه آل یاسین و اداره اوقاف انجام شد مشکلات بیماران سرطانی و صعب‌العلاج مطرح شد افزود: در این جلسه قرار شد همزمان با دهه وقف حمایت لازم از این بیماران توسط اداره اوقاف انجام شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد: در این زمینه قرار است در دهه وقف مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان هزینه از سوی اداره اوقاف و از محل عواید موقوفات سیف‌الدوله در راستای نیت واقف به حساب بیماران برای کمک هزینه دارو و درمان واریز شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه  با توجه  به شرایط و تایید پزشکان این واریز به حساب بیماران انجام می‌شود گفت:  این هزینه طی چند هفت انجام و به حساب این بیماران واریز می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون نیز حدود ۷۰۰ میلیون تومان از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر برای بخش درمان هزینه شده افزود: این هزینه شامل انواع تجهیزات و درمانی واقلام پیشگیرانه از جمله ماسک سه لایه،ماسک n۹۵، برانکارد، دستگاه تب‌سنج، دستگاه اکسیژن‌سنج ، شیلد و گان، لباس بیمارستانی، مواد ضدعفونی‌کننده و... بوده که برای خدمت به همشهریان در اختیار مجموعه بهداشت درمان شهرستان و مردم قرار گرفته است.

انتهای پیام/89013

نظر شما