شناسهٔ خبر: 43461824 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

تزریق اعتماد و نشاط آفرینی در روزهای کرونایی ضروری است

زنجان - ایرنا - سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با تاکید بر تولید محتوای فاخر، خلاقانه، نوآورانه و چندوجهی برای مخاطبان در روزهای کرونایی گفت: به جای ترساندن و نگران کردن بیش از اندازه عموم، باید آنان را همراه و متقاعد کرد و در این میان تزریق اعتماد، اطمینان، امید و نشاط افزایی از سوی رسانه‌ها در جامعه بیش از گذشته لازم است.

صاحب‌خبر -

دکتر مصطفی محمدی شامگاه دوشنبه در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه استان افزود: برای مدیریت در شرایط سخت و بحران‌ها نیازمند این نگرش مبتنی بر بینش، باور، اقدام و عمل هستیم.

وی اضافه کرد: این سبک و طرز فکر، اقدام و عمل جهادی است چرا که کاری که با نیت خیر، عشق و علاقه، انگیزه، برنامه و هدفی کامل، روشن و امیدبخش انجام بگیرد، نتیجه بهتری را به دنبال دارد.

این مسؤول با تقدیر از همکاری رسانه های استان از زمان شیوع کرونا تا کنون گفت: مسوولان، مردم و رسانه های جمعی با وحدت و همدلی ۲ موج بزرگ و سنگین کرونا را پشت سر گذاشتند که همین رسالت نیز در موج سوم شیوع این بیماری خطرناک ضروری است.

وی اظهار داشت: این در حالی است که در موج اول کرونا دشمنان با شایعه پراکنی، دروغ‌پردازی و کشته‌سازی ها هجمه بسیار سنگینی را به راه انداختند و این مساله حتی در شبکه‌های مجازی هم نمود داشت که با همکاری های بین بخشی بسیار تاثیرگذار بود.

محمدی افزود: کرونا در شرایطی مدیریت می شود که کشورمان با شدیدترین و سنگین‌ترین تحریم‌های ظالمانه دشمن مواجه شده و در این راستا، اگر کارهای انجام شده را منصفانه با کشورهای دیگر مقایسه کنیم، این نتیجه حاصل می‌شود که کارهای بزرگی انجام گرفته و زحمات یکدیگر را نباید نادیده گرفت.

رییس کمیته اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ادامه داد: نقد عالمانه، منصفانه، عادلانه، توام با ارائه راهکار عملی راهگشا، سازنده و نشان‌دهنده اوج تعهد و حرفه‌ای‌گری است و در این خصوص این واحد دانشگاهی انتظار دارد رسانه های جمعی با ارائه ایده ها، کمک حال اطلاع رسانی به عموم مردم باشند.

وی، با تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی اضافه کرد: رسانه‌ها آمار و اطلاعات درست و به موقع و از منابع معتبر که بطور قطع دانشگاه علوم پزشکی است، ارائه کنند تا دانشگاه به عنوان مرجع سلامت شناخته شود.  

این مسؤول خاطر نشان کرد: فعالیت مجدد استودیو سلامت از هفته گذشته و با تغییر در شیوه و محتوای آن و برگزاری نشست‌های آنلاین خبری ۲ روز در هفته با اهالی رسانه جمعی این استان از جمله اقدامات کنونی در راستای اطلاع رسانی برای عموم مردم در خصوص شرایط کرونایی حاکم است.

به گزارش ایرنا، در پایان این نشست خبرنگاران حوزه سلامت دیدگاه ها و مسائل خود را در راستای غنی سازی نحوه اطلاع رسانی در خصوص شیوع ویروس کرونا به عموم مردم مطرح کردند.

نظر شما