شناسهٔ خبر: 43461077 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حضور ۵ نماینده ایران در رقابت‌های تیراندازی آنلاین قزاقستان

تهران-ایرنا- مسابقه‌های بین‌المللی تیراندازی آنلاین قزاقستان امروز (سه‌شنبه) با حضور ۸۵ تیرانداز از ۱۴ کشور جهان از جمله پنج تیرانداز کشورمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ۵ تیرانداز کشورمان متشکل از هانیه رستمیان، جواد فروغی، وحید گل‌خندان، امیر جوهری و سجاد پورحسینی در این رقابت‌ها حضور دارند و مسابقات خود را در سالن هشتاد خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار کردند.

«علی دادگر» رییس فدراسیون تیراندازی در حاشیه بیست و نهمین دوره تورنمنت بین‌المللی تیراندازی آنلاین قزاقستان ضمن تقدیر از برگزاری این رقابت‌ها گفت: خوشبختانه رشته تپانچه با حواشی بسیار کم و در نهایت آرامش در حال پیشروی و آماده‌سازی و به سوی اهداف بزرگ در حال حرکت است.

وی اظهار داشت: تفاوتی بین هیچ کدام از رشته‌ها قائل نیستیم و تپانچه با آرامش بسیار خوبی به سوی اهداف بلندش برای المپیک به پیش می‌رود. نتایج مسابقه امروز هم بسیار رضایت‌بخش و امیدوار کننده بود.

علی دادگر ادامه داد: رکورد امروز «جواد فروغی» و «وحید گل‌خندان» در حد فینال المپیک بود و اگر اسلحه «هانیه رستمیان» دچار مشکل نمی‌شد رکورد نهایی او هم بسیار خوب می‌شد. ۲ اسلحه جدید و مدرن برای رستمیان و فروغی به زودی تهیه و در اختیارشان قرار داده می‌شود تا با آرامش کامل به رکوردهای بالاتر و افتخارآفرینی در المپیک فکر کنند.

«محسن نصراصفهانی» مربی تیم تپانچه نیز گفت: حضور در چنین مسابقاتی کمک بزرگی برای ملی‌پوشان محسوب می‌شود تا از فرم مسابقه خارج نشوند.

وی افزود: رکورد تیمی و انفرادی ملی پوشان امروز بسیار امیدوار کننده بود و تکرار این رکوردها در مسابقات رسمی جهانی و حتی المپیک نشانه تثبیت یک سکو برای ایران است.

براساس این گزارش با اعلام کمیته برگزاری، نتایج نهایی و رده‌بندی این مسابقات با توجه به حضور ورزشکاران مختلف از سراسر دنیا و اختلاف زمانی بین کشورها فردا ۳۰ مهرماه مشخص خواهد شد.

نظر شما