شناسهٔ خبر: 43447227 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بنیاد ملی نخبگان | لینک خبر

برپایی کارگاه آموزشی تحکیم روابط در بنیان خانواده (خانواده خوشبخت)

کارگاه آموزشی تحکیم روابط در بنیان خانواده (خانواده خوشبخت) به منظور تقويت بنياد خانواده در اجتماع نخبگاني برگزار میشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ خانواده به عنوان اولین کانونی که فرد در آن قرار می‌گیرد دارای اهمیت شایان توجهی است. اولین تأثیرات محیطی که فرد دریافت می‌کند از محیط خانواده است و حتی تأثیرپذیری فرد از سایر محیط‌ها می‌تواند نشأت گرفته از همین محیط خانواده باشد. خانواده پایه‌گذار بخش مهمی از سرنوشت انسان است و در تعیین سبک و خط مشی زندگی آینده، اخلاق، سلامت و عملکرد فرد در آینده نقش بزرگی بر عهده دارد.

با توجه به نقش و جایگاه والای خانواده در رشد و تعالی جامعه و منشاء تربیت نخبگان و استعدادهای برتر، بنیاد نخبگان استان مرکزی، کارگاه آموزشی «تحکیم روابط در بنیان خانواده (خانواده خوشبخت)» را برگزار می‌کند.

تقويت بنياد خانواده در اجتماع نخبگاني و افزایش سطح دانش و مهارت‌های جامعه نخبگانی، ایجاد جامعه‌ای سالم و مطلوب، از مهمترین اهداف این کارگاه است.

این کارگاه، دوشنبه؛ ۲۸ مهرماه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه بنیاد نخبگان استان مرکزی مراجعه کنند.

 

 

نظر شما