شناسهٔ خبر: 43408100 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

استفانو پیولی: زلاتان چه در فینال باشد و چه در یک جلسه تمرینی، فقط به برد فکر می کند

محمد رضایی

تیم استفانو پیولی به رهبری زلاتان ابراهیموویچ، شکست ناپذیر نشان می دهد.

صاحب‌خبر -

پس از برد 2-1 میلان مقابل اینتر در هفته چهارم فصل 2020/21 سری آ، استفانو پیولی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

استفانو پیولی در مصاحبه با اسکای گفت:

دیروز هم گفته بودم که نتیجه این بازی، فصل میلان یا اینتر را تغییر نخواهد داد. البته که از غلبه بر تیمی با کیفیت، راضی هستیم. هر موقع فرصت پیدا کردیم، به حریف ضربه زدیم. برد مهمی کسب کردیم اما راهی طولانی در پیش است. همچنان باید به پیشرفت خود ادامه بدهیم.

زلاتان ابراهیموویچ بسیار خسته بود و در نیمه دوم درخواست تعویض کرد اما این بار من، او را در زمین نگه داشتم. زلاتان فوق العاده است. او با شخصیت، جدیت و استعداد خود، مزیت های زیادی برای تیمش به ارمغان می آورد. ایبرا، یک حرفه ای نمونه است. او چه در فینال باشد و چه در یک جلسه تمرین معمولی، فقط به برد فکر می کند.

در نیمه دوم، رنج کشیدیم اما تمرکز خود را حفظ کردیم و بازی را نگه داشتیم. این موضوع نشان می دهد که از اتفاقات گذشته درس گرفتیم و پیشرفت کرده ایم. روحیه تیم باورکردنی نیست و همه با نهایت توان خود تلاش می کنند.

اسکودتو؟ آدم خوشبینی هستم و همواره دوست دارم که مثبت فکر کنم اما حداقل 3 یا 4 باشگاه دیگر هستند که بیش از ما سرمایه گذاری کرده اند و در مرحله پیشرفته تری قرار دارند. سری آ در حال حاضر 7 تیم سطح بالا دارد اما فقط 4 تیم می توانند به لیگ قهرمانان اروپا بروند. تیمی که مدعی اسکودتو است، باید سرمایه گذاری کند و سطح کیفیت ترکیب خود را بالا ببرد. ما دقیقا در حال انجام همین کار هستیم.

همچنین بخوانید:

نظر شما