شناسهٔ خبر: 43389871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده دشتستان:

بنای مجلس کمک به دولت برای خدمتگزاری به مردم است

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: بنای مجلس این است که به دولت کمک کنیم کارکرد بهتر و بیشتری در عرصه خدمتگزاری به مردم داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جمع فعالان جهادی و انقلابی وحدتیه با انتقاد شدید از بی مسئولیتی شرکت‌های نفتی نسبت به مردم وحدتیه و دشتستان، از تلاش برای پاسخگو کردن شرکت نفت نرگسی به مردم منطقه خبر داد و بیان کرد: مذاکره‌کنندگان امتیازات زیادی در برجام دادند که وضعیت کشور این گونه نشود، ولی وضعیت روز به روز بدتر شد. می‌خواستند دلار را از سه هزار تومان به هزار تومان برسانند، ولی به بیش از ٣٠ هزار تومان رسید.

او با ابراز امیدواری برای بهبود وضعیت کشور در آینده تاکید کرد: گره‌زدن حل مشکلات داخل کشور به انتخابات یک کشور دیگر یک تفکر غلط و ساده‌انگارانه و توهین به ملت باعظمت ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنای مجلس کنونی این است که به دولت کمک کنیم کارکرد بهتر و بیشتری در عرصه خدمتگزاری به مردم داشته باشد.

پیگیری برای تسهیل صادرات خرما

رضایی به مشکل بازار خرما اشاره کرد و افزود: صادرکنندگان در یک سال اخیر مشکل زیادی برای صادرات داشتند و این موضوع باعث شد تا قیمت خرما پایین باشد. صادرنشدن خرما باعث تضعیف بازار شد و زیان اصلی هم نصیب کشاورز شد.

او به پیگیری‌های صورت گرفته برای تسهیل صادرات خرما اشاره کرد و گفت: نشست‌های متعددی را در وزارت امور خارجه، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت، برای بهبود وضعیت خرما داشتیم.

بیشتر بخوانید

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه خرما و دیگر محصولات کشاورزی در این شرایط سخت می‌تواند راهگشای اقتصاد کشور باشد، ادامه داد: در شرایطی که برای صادرات نفت با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم، تسهیل در صادرات خرما می‌تواند بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کند.

رضایی با انتقاد شدید از بی مسئولیتی شرکت‌های نفتی نسبت به مردم وحدتیه و دشتستان، از تلاش برای پاسخگو کردن شرکت نفت نرگسی به مردم منطقه خبر داد و بیان کرد: خدمات این شرکت باید به این مردم برسد و به طریق قانونی این موضوع را دنبال می‌کنیم و از حق مردم کوتاه نمی‌آییم.

مجلس عزمی جدی برای بهبود معیشت مردم دارد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در نشست مجمع انقلابیون بخش بوشکان گفت: مجلس عزمی جدی برای بهبود معیشت مردم دارد و وقت زیادی را در این زمینه صرف می‌کند.

ابراهیم رضایی ادامه داد: عزم مجلس کنونی این است که به دولت کمک کنیم که کارکرد بهتر و بیشتری در عرصه خدمتگزاری به مردم داشته باشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به برخی از مشکلات استان بوشهر و شهرستان دشتستان اشاره کرد و افزود: باید به کارآمد شدن دولت کمک کنیم تا زمینه حل مشکلات مردم فراهم شود.

از مطالبات مردم کوتاه نمی‌آییم

رضایی با بیان اینکه کار مجلس یک روزه نتیجه نمی‌دهد، عنوان کرد: مجلس نسبت به گرانی و اقتصاد و معیشت مردم بی‌توجه نیست، بلکه بخش زیادی از وقت مجلس به همین مسایل مربوط است و در کمیسیون‌ها نیز دنبال می‌شود.

او گفت: مردم اطمینان داشته باشند که از مطالبات آن‌ها کوتاه نمی‌آییم و بر سر حقوق‌شان با احدی معامله نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ک

نظر شما