شناسهٔ خبر: 43375864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

لزوم انسجام فعالیت‌های فرهنگی بانوان در خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام نبی زاده، گفت: تقویت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی بانوان و شبکه‌سازی در این بخش، باید از محوری‌ترین اقدامات فرهنگی ما باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در نشست کارشناسان فرهنگی این اداره کل به تشریح زیرساخت‌ها و محورهای عملیاتی فعالیت‌های حوزه معاونت فرهنگی پرداخت و اظهارداشت: برنامه‌های فرهنگی را باید با رویکرد فضای مجازی، شبکه‌سازی، مردمی سازی تبلیغ و به دور از تصدی‌گری پیگیری کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، با ابراز رضایتمندی از اقدامات صورت گرفته در حوزه معاونت فرهنگی تصریح کرد: رویکرد معاونت فرهنگی در راهبری اهداف و افق‌های این حوزه، باید رویکردی استانی بوده و در تخصیص اعتبار و انجام برنامه‌های فرهنگی، اولویت با مناطق کمتر توسعه یافته و محروم باشد.

حجت‌الاسلام نبی زاده، با اشاره به ظرفیت تشکل‌های وابسته و تأکید بر حفظ نظام خانواده در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی یادآور شد: شک نکنید امروز، نظام اسلامی از ناحیه زنان و بانوان جامعه مورد هدف قرار گرفته و بسیار آسیب‌پذیر است؛ ازاین‌رو تقویت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی بانوان و شبکه‌سازی در این بخش، باید از محوری‌ترین اقدامات فرهنگی ما باشد.

وی افزود: هنر شما، رصد کنشگران فرهنگی دیده نشده در جامعه است؛ چراکه کنشگران فرهنگی زیادی در مناطق کمتر توسعه یافته داریم که به‌عنوان ظرفیت‌های مفید فکری و فرهنگی می‌توانیم از قابلیت‌های آن‌ها بهره‌مند باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در پایان با تأکید بر تقویت تعاملات سازنده با فعالان و کنشگران فرهنگی، خاطرنشان کرد: ارتباط و تعامل مهربانانه با فعالان فرهنگی، امید آفرین خواهد بود و راهبری این موضوع باید از دریچه خادمی انجام شود.

انتهای پیام./

نظر شما