شناسهٔ خبر: 43360215 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

لیگ برتر هندبال آقایان سال 99 ؛

شکست فراز بام خائیز دهدشت مقابل زعال سنگ طبس

تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت در دومین دیدار خود در چارچوب مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور به مصاف تیم زعال سنگ طبس رفت .

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت در دومین دیدار خود در چارچوب مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور به مصاف تیم زعال سنگ طبس رفت .
در این دیدار که در روز چهارم سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال آقایان کشور در تالار هندبال شهید حاج قاسم سلیمانی تهران برگزار شد ،تیم های هندبال زعال سنگ طبس و فراز بام خائیز دهدشت به مصاف هم رفتند که در پایان تیم هندبال زغال سنگ طبس موفق شد با نتیجه 26بر22 حریف خود تیم فراز بام خائیز دهدشت را شکست وبه دومین برد خود دست یافت .
نتایج کامل بازیهای روز سه شنبه 22/7/99
کیمیا کاشت 22 پرواز هوانیروز 22
فولاد مبارکه سپاهان 19 مس کرمان 21
فرزا بام خائیز دهدشت 22 زغال سنگ طبس 26
روز پنجم سی و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر آقایان یادواره شهید پورجعفری با انجام دو دیدار عصر امروز چهارشنبه 23مهرماه ادامه خواهد یافت.
در نخستین بازی تیمهای نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان رو در روی هم قرار می گیرند.هر دوتیم در بازی نخست خود پیروز شده اند و برای تصاحب امتیاز کامل این دیدار تلاش می کنند.
در بازی دوم امروز تیمهای نفت و گاز گچساران و پاس ناجای قم به مصاف هم یم روند که با توجه به شکست هر دو تیم در بازی اول خود ، این دیدار برایشان بسیار حیاتی است .
برنامه کامل بازیهای امروز چهارشنبه 23/7/99به شرح زیر است:
ساعت 13:30 نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ذوب آهن اصفهان
ساعت 16:30 نفت و گاز گچساران پاس ناجا
رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان کشور با شرکت 12 تیم برتر کشور در دو گروه و بصورت متمرکز در تهران در حال برگزاریست .

نظر شما