شناسهٔ خبر: 43356391 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون هندبال | لینک خبر

دلایل باخت تیم فراز بام از زبان سرمربی

صاحب‌خبر -
مجید پارسایی سرمربی تیم فراز بام از دلایل باخت تیمش گفت .به گزارش روابط عمومی فدراسیون در روز چهارم از مرحله نخست رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور که به صورت متمرکز به میزبان سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تهران در حال برگزاری است، امروز تیم های فرازبام خائیز دهدشت و زغال سنگ طبس به مصاف هم رفتند. در این مسابقه تیم زغال سنگ طبس توانست با نتیجه 26 بر 22 حریف خود را شکست دهد تا دومین پیروزی خود را در این دوره از مسابقات جشن بگیرد. به این ترتیب نخستین شکست دهدشتی ها هم به ثبت رسید.

در پایان این مسابقه مجید پارسایی، سرمربی تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت درمورد این بازی اظهار داشت: متاسفانه بازنده شدیم و دلیل این شکست هم اشتباهات تیمی خودمان بود. قدر فرصت هایی که خلق کردیم را ندانستیم و در نهایت باختیم. 

وی ادامه داد: قانون ورزش همین است و اگر گل نزنیم، گل می خوردیم. تیم ما از نظر شرایط بدنی هنوز به حد ایده آل نرسیده است. امیدوارم در بازی های بعدی از نظر بدنی در شرایط بهتری قرار بگیریم.

سرمربی تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت گفت: تیم حریف یکی از تیم هایی است زودتر از سایر تیم ها کارش را آغاز کرد. آنها حدود 4 ماه بدنسازی داشتند و امروز حاصل زحمات خود را گرفتند.

نظر شما