شناسهٔ خبر: 43316968 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کشف بيش از دو تن انواع مواد مخدر

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: در هفتمین مرحله طرح ظفر دو تن و 194 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و 24 قاچاقچی عمده و هزار و 263 خرده فروش دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار حسین رحیمی با بیان اینکه اولویت پلیس مبارزه با قاچاقچیان و موادفروشان است، افزود: در سه روز گذشته 196 حکم قضایی اجرا شد و در این مرحله 6 باند منهدم شدند.
وی گفت: تعدادی زیادی از منازلی که در امر خرید و فروش موادمخدر بودند، شناسایی و 11 باب از این منازل با دستور مقام قضایی پلمپ شده است.
سردار رحیمی افزود: از ابتدای سال تاکنون پلیس مبارزه با مواد مخدر 28 باند مواد مخدر را شناسایی و اعضای آن را دستگیر کردند و حدود 17 تن انواع مواد مخدر در این مدت کشف شده است.
وی درباره برخورد با اراذل و اوباش و کسانی که امنیت مردم را خدشه دار می‌کنند، گفت: برخورد با اراذل و اوباش و کسانی که به نوامیس مردم تجاوز می‌کنند، در اولویت کاری است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی افزود: متاسفانه برخی‌ها این اقدام پلیس را زیرسوال می‌برند و می‌گویند چرا پلیس در ملاءعام با اراذل و اوباش برخورد می‌کند؛ در صورتی که امنیت مردم خط قرمز ماست و هر گونه حرکتی در این خصوص با مجوز دستگاه قضایی است، زیرا این خواسته عموم مردم است.

نظر شما