شناسهٔ خبر: 43160507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توجه به شادابی و سلامت مردم؛ در دستور کار شهرداری‌های سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: توجه به شادابی و سلامت مردم در دستور کار شهرداری‌های استان سمنان قرار داشته و پیست دوچرخه‌سواری و جاده سلامت ایجادشده در شهمیرزاد نیز در همین راستاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، منوچهر فخری ظهر امروز در آیین افتتاح پیست دوچرخه‌سواری و مسیر پیاده‌روی سلامت و همچنین بازارچه شهمیرزاد به نام و یاد شهید مدافع سلامت، دکتر «عبدالرضا رودباری» با قدردانی از زحمات شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد اظهار کرد: چندین پروژه تاکنون در شهر شهمیرزاد به بهره‌برداری رسیده و امروز شاهد بهره‌برداری از دو طرحی بودیم که نیاز و ضرورت این شهر بود.

او ادامه داد: این پروژه‌ها گستره قابل‌توجهی در شهر را در برمی‌گیرد و شهرداری‌ها به‌نوعی مسؤول عمران، آبادانی، فضای سبز، فرهنگ، اجتماع، سیاست و همه مواردی هستند که مردم به آنها نیاز دارند و هدف نهایی در همه پروژه‌ها، ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: وقتی تلاش همه مسؤولان در کنار هم قرار می‌گیرد، بستر خدمت‌رسانی به مردم را فراهم می‌کند.

فخری بیان کرد: توجه به شادابی و سلامت مردم در دستور کار شهرداری‌ها قرار داشته و پیست دوچرخه‌سواری و جاده سلامت ایجادشده در شهمیرزاد نیز در همین راستا افتتاح شده است.

او ادامه داد: ایجاد شور و نشاط و توجه به سلامت در شهرها از جمله موارد مهمی است که باید به آن توجه شود و مردم از طرح‌های این بخش بهره‌مند شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: پروژه‌های امروز به نام شهید سلامت، دکتر رودباری مزین شده و تاریخ هرگز نام و یاد سربازان سلامت را فراموش نخواهد کرد و مجاهدت‌های آنها را به یاد خواهد داشت.

فخری افزود: تاریخ ثبت خواهد کرد که چگونه شهدای سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا ازجان‌گذشتگی و ایثار کردند و شهدای زیادی در کشورمان تقدیم این بخش شده است.

او گفت: شهدای مدافع سلامت نیز همانند دیگر شهدا در قله‌های بلند تاریخ سرافراز خواهند بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: در ۶ ماه گذشته، سه بار از پروژه‌های شهری شهمیرزاد بازدید شده و این فضای آراسته در بازارچه این شهر باید به برندی برای معرفی و ارائه محصولات شهمیرزادی تبدیل شود.

پیست دوچرخه‌سواری و مسیر پیاده‌روی سلامت و همچنین بازارچه شهمیرزاد ظهر امروز به نام و یاد شهید مدافع سلامت، دکتر «عبدالرضا رودباری» افتتاح شد.

این پروژه‌ها با حضور عباس گلرو نماینده مردم سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، معاون امور عمرانی استاندار سمنان، مدیرعامل اتحادیه حمل‌ونقل سراسر کشور و شماری از مسؤولان و مدیران استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

نظر شما