شناسهٔ خبر: 43106314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قم:

پلیس در دفاع از ارزش های اسلامی مواضع روشن و انقلابی دارد

موج نیوز

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قم گفت: ناجا مدیریت صحیحی در حوزه نظم و امنیت در جامعه داشته و در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی مواضع روشن و انقلابی دارد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام والمسلمین علی مهدی زاده در دیدار فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه حمایت از ناجا وظیفه ماست، اظهارداشت: مردم از پلیس رضایت داشته و ما باید قدردان تلاش های نیروی انتظامی برای تامین امنیت جامعه باشیم.

وی گفت: ناجا مدیریت صحیحی در حوزه نظم و امنیت در جامعه داشته و در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی مواضع روشن و انقلابی دارد و از این مواضع خود عقب نشینی نکرده است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان از همراهی پلیس قم در برگزاری مراسمات محرم و ستاد نماز جمعه استان قدردانی کرد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم نیز در سخنانی با اشاره به آمادگی پلیس قم برای تعامل و همکاری بیشتر و هدفمند با ستاد اقامه نماز جمعه استان بر نقش ائمه جمعه در تبیین دستاوردهای نظام اسلامی برای نوجوانان و جوانان تاکید کرد.  

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه دشمنان به دنبال بزرگ نمایی مسائل اجتماعی و راه اندازی هجمه سنگین رسانه ای هستند، تصریح کرد: اقشار جامعه باید در حوزه های انقلابی و ارزش ها به اقناع برسد تا همراهی و مشارکت آگاهانه تری داشته باشند.

سردار میرفیضی با اشاره به موج سواری دشمنان در مسائل اجتماعی با هدف ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان، بر لزوم هم افزایی در پیشبرد اهداف مشترک برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: پلیس به عنوان حسگر جامعه می بایست کمبود ها و نارسایی ها را به سایر دستگاه ها اطلاع رسانی تا شاهد ارائه بهترین خدمات به مردم باشیم.

 

نظر شما