شناسهٔ خبر: 43104563 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

سرپوش فوتبالی

تجمع دوباره هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه/ مددی سرپرست مدیرعاملی استقلال شد

هواداران تیم استقلال به نشانه اعتراض به وضعیت تیم شان و بلاتکلیفی مدیرعامل و سرمربی این تیم مقابل باشگاه تجمع کردند. فرهاد مجیدی در مذاکراتی که با مدیران استقلال داشته، از آنها بابت حضور مجددش در این تیم تضمین خواسته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، شماری از هواداران استقلال پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده تا اعتراض شان را به وضعیت این تیم نشان بدهند.

هواداران استقلال از این که باشگاه مدیرعامل و سرمربی ندارد، به شدت ناراحت هستند.

هیئت مدیره تیم فوتبال استقلال روز گذشته احمد سعادتمند را از مدیرعاملی باشگاه برکنار کرد.

مجیدی برای بازگشت به استقلال ضمانت خواست!

تجمع هواداران استقلال,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,حواشی فوتبال

به گزارش ورزش سه، این روزها با برکناری احمد سعادتمند از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال حالا نه جانشین او مشخص شده و نه کسی می داند سرمربی بعدی این تیم کیست. در چنین شرایطی اصلی ترین گزینه مدیران استقلال الکساندر نوری بود که بنظر می رسد با توجه در خواست های مالی این مربی ایرانی- آلمانی حضور او تا حد زيادي منتفی شده است.

از طرف دیگر از بین گزینه های موجود نزدیک ترین فرد به نیمکت استقلال فرهاد مجیدی است. سرمربی پیشین آبی ها که محبوبیت خاصی نزد هواداران این تیم دارند، پس از اختلاف با احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین باشگاه از استقلال رفت و حالا که حضور مربی خارجی در لیگ ایران هم ممنوع شده بنظر میرسد باتوجه به افراد باقیمانده مجیدی اصلی ترین گزینه برای نیمکت آبی ها باشد.

در این باره اعضای هیأت مدیره استقلال با مجیدی در مورد سرمربیگری صحبت هایی را نیز انجام داده اند ولی مسئله مهم ناراحتی فرهاد از اتفاقات گذشته است. مجیدی که هم چنان در امارات بسر می برد و فعلاً هم برنامه ای برای بازگشت به ایران ندارد، دلش نمی خواهد بار دیگر هدایت تیم محبوبش را برعهده بگیرد و اتفاقاتی که درباره سعادتمند رخ داد، از سوی مدیران دیگر هم حادث شود.

از این رو او علاقه دارد اگر قرار است به استقلال برگردد شرایطی برایش ایجاد شود که با امکانات مناسب و در آرامش کامل کارش را جلو ببرد. به همین خاطر از مدیران باشگاه خواسته اگر دنبال برگشتنش هستند، یک تضمین مناسب به او بدهند تا اتفاقات قبلی تکرار نشود. مجیدی فصل قبل در شرایطی هدایت استقلال را برعهده گرفت که این تیم در رده پنجم لیگ بود ولی در پایان با هدایت او نائب قهرمان شد. از طرفی او توانست با بردهای مهمی که به دست آورد تیم را به فینال حذفی رهسپار کند و شاید اگر اتفاقات حاشیه ای رخ نمی داد، شانس قهرمانی بالایی نیز داشت. فرهاد معتقد است با وجود این دستاوردهای مطلوب با او رفتار خوبی به عنوان یک پیشکسوت صورت نگرفته و به همین خاطر از مدیران باشگاه یک ضمانت اجرایی خوب برای بازگشت بکار درخواست کرده است.

حال اعضای هیأت مدیره استقلال باید در وهله اول مدیرعامل باشگاه را انتخاب کنند و از طرف دیگر برای انتخاب سرمربی نیز سریعا اقدام کنند تا زمان از دست نرود. اینطور که شواهد نشان می دهد آنها به زودی برای راضی کردن مجیدی اقدام خواهند کرد و بعید هم هست در این امر ناکام باشند؛ البته این به شرطی است که بتوانند شروط نه چندان سخت فرهاد را هم اجرایی کنند.

تجمع هواداران استقلال,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,حواشی فوتبال

مددی سرپرست مدیرعاملی استقلال شد

ورزش سه نوشت: همانطور که از روز گذشته گمانه زنی هایی در خصوص انتخاب جایگزین احمد سعادتمند مطرح شده بود، جانشین موقت مدیرعامل عزل شده آبی پوشان انتخاب شد و احمد مددی به جای سعادتمند بر صندلی مدیرعاملی این باشگاه نشست.

در بیانیه ای که باشگاه استقلال به صورت رسمی منتشر کرده آمده است که: «با تصویب هیات مدیره باشگاه استقلال، احمد مددی به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه منصوب شد.

پیش از این مددی به عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال به فعالیت مشغول بود.

مددی سابقه فعالیت به عنوان قائم مقام باشگاه پیکان، معاون باشگاه سایپا، عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار فدراسیون دوومیدانی از سال ۹۰ تا ۹۵، عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار فدراسیون پزشکی ورزشی از سال ۹۵ تا ۹۸، مدیر بین الملل فدراسیون وزنه‌برداری به مدت ۲ سال و ... را هم در کارنامه خود دارد.»

اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال روز گذشته با اجماع نظر، تصمیم به برکناری احمد سعادتمند گرفتند و اکنون احمد مددی تا انتخاب مدیرعامل بعدی باشگاه استقلال، به عنوان سرپرست مدیرعاملی آبی پوشان منصوب شد.

مددی طی روزهای آتی، وظایف سختی از جمله انتخاب سرمربی آبی پوشان، پرداخت بدهی های باشگاه و بازکردن پنجره نقل و انتقالات استقلال را در پیش روی دارد.

قلعه نویی: با گل گهر قرارداد دارم، جایی نمی روم

 از روز گذشته و بعد از برکناری احمد سعادتمند از مدیریت استقلال به صورت جدی شایعه حضور امیر قلعه نویی در این تیم مطرح شده و حتی مصاحبه امروز جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر در خصوص عدم حضور قلعه نویی در استقلال هم از این شایعات کم نکرد.

با این وجود تمرین امروز تیم فوتبال گل گهر سیرجان در شرایطی برگزار شد که امیر قلعه نویی با صحبت های خود با اعضای این تیم خیال آنها را بابت جدایی از نماینده سیرجان راحت کرد.

سرمربی اسبق استقلال که امسال با گل گهر قرارداد بسته است در گفت و گویی که با اعضای این تیم داشت در خصوص شایعه جدایی اش از گل گهر و پیوستن به استقلال اظهار داشت: این موضوع درست نیست و من وقتی حرفی می زنم پای آن می ایستم. من با باشگاه گل گهر قرارداد بسته و به آن تعهد دارد. ان شاالله امسال تیم خوبی با هم خواهیم داشت و شما بازیکنان و کادر فنی هم روی کارتان تمرکز کنید تا به امید خدا فصل موفقی داشته باشیم.

نظر شما