شناسهٔ خبر: 43067588 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ابومجاهد در نشست بیداری اسلامی: عربستان و امارات بازیگر نمایش ترامپ-نتانیاهو هستند

یکی از فرماندهان مقاومت در فلسطین تاکید کرد مقاومت با وجود امکانات محدودی که دارد، در برابر توطئه‌ها ایستاده و توانسته است بینی صهیونیست‌ها را به خاک بمالد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ابومجاهد در نشست تکمیلی و مجازی شورای عالی بیداری اسلامی که با حضور علی اکبر ولایتی و اعضای شورای عالی به صورت برخط امروز سه شنبه 8 مهرماه در محل خبرگزاری تسنیم برگزار شد، با درود به شهید حاج قاسم سلیمانی شهید راه قدس و ابومهدی المهندس و همه شهدای مقاومت گفت : از فلسطین مقاومت صحبت می‌کنم که در برابر تمام توطئه‌ها ایستاده است و توطئه‌هایی بی‌شماری ما را هدف قرار داده است.

جدیدترین خبرها و تحلیلهای ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی خاطر نشان کرد: در برابر دو روند و دو محور قرار داریم، یکی روند  عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی که شامل عادی‌سازی در زمینه‌های سیاسی، امنیتی، نظامی و فرهنگی می‌شود و این خیانت به فلسطین است.

ابومجاهد گفت: محور دوم، مقاومت است که از داخل فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت و از آرمانهای فلسطین دفاع می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: عادی‌سازی روابط نمایشنامه‌ای  است که توسط نتانیاهو و ترامپ طراحی شده و عربستان و  امارات در کنار آنها  ایستاده‌اند.

این فرمانده مقاومت تاکید کرد: ما همچنان به گزینه مقاومت و آرمانهای ملت فلسطین پایبند هستیم و آزادی فلسطین تنها از راه مقاومت امکان پذیر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: مقاومت سبب وحشت صهیونیست‌ها شده و ما توانسته‌ایم بینی صهیونیست‌ها را به خاک بمالیم.

این فرمانده مقاومت گفت: امت اسلام باید از فلسطین در برابر این توطئه‌ها حمایت کند، مقاومت در فلسطین امکانات محدودی دارد و با این وجود در برابر زرادخانه مجهز رژیم صهیونیستی ایستاده است.

وی با اشاره به حمایت‌های اصولی حمایت جمهوری اسلامی ایران و حزب الله از ملت و مقاومت فلسطین گفت: تکیه ما به خداوند  است و با مقاومت در برابر توطئه‌ها از جمله توطئه معامله قرن ایستاده‌‌ایم و با تمام  امکانات نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما