شناسهٔ خبر: 42999452 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

صاحب‌خبر -


ریشه اصلی مشکلات
 سید یاسر جبرائیلی: «مردم ایران بدانند ریشه اصلی مشکلات کشور در چشمی است که از پاستور به واشنگتن دی‌سی دوخته شده است. پاستور را چشمی باید که امید را در ایرانی جوید.»
نفرین را کجا بفرستیم؟
 محمد: «من که نفهمیدم! شما فهمیدید بر باد دادن ۱۸میلیارد دلار از سرمایه کشور و ضرر ۱۵۰هزار میلیاردی حذف کارت سوخت و اختلاس‌های متعدد و بیرون زدن جواسیس و تغییر قیمت روزانه لبنیات و گوشت و پرایدِ ملیِ ۱۰۰ میلیونی، ارتباطش با واشنگتن‌دی‌سی چیه؟! ما الان نفرین‌مون رو به کدام آدرس بفرستیم؟!»
چرا سند تحول اجرا نمی‌شود؟
 احمد نادری: «مادامی که مدارس با آیین نامه اجرایی مصوب بیست سال پیش اداره می‌شوند، یعنی بنا نیست سند تحول بنیادین به مدرسه برسد. آیین نامه اجرایی باید با نظارت نمایندگان مجلس مورد بازنگری و به تصویب صحن شورای عالی آموزش و پرورش برسد.کمیسیون معین شورای عالی آ.پ نیز وجاهت تصویب این مهم را ندارد.»
مراقب باشیم
 مهدی محمدی: «مراقب باشیم در حالی که اروپا در اعمال وحشیانه تحریم‌ها کنار آمریکاست، چند خط بیانیه را به قیمت نجومی به کشور نفروشند.»
آزادی به سبک اینستاگرام
 کورش کمره‌ای: «این روزها که شاهد گفت‌وگوی چالشی جوانان با سردار‌ نقدی هستیم باز هم داستان‌ تکراری آزادی در اینستاگرام جلوی چشمانمان است. اینستاگرام با توجیه نقض قوانین، پست‌های برنامه ‌را حذف می‌کند ولی bbc، من و تو، علی‌نژاد و... به‌راحتی پست با تیترهای دلخواه می‌گذراند و مشمول این قوانین نمی‌شوند!»
جریان تحریف
 علی صفری: «‏‎سعید حجاریان مغز متفکر اصلاحات با انصاف‌نیوز مصاحبه کرده و گفته کارگری در کویت به شهروندی در ایران می‌ارزد [حجاریان: مردم به‌گمانم کارگری در امارات و کویت را به شهروندی در ایران ترجیح می‌دهند] اما ‎جریان تحریف هیچ وقت نمیگه سه دهه از عمر این انقلاب به دست همفکرانش پودر شده.»
نشان عجیب پرچم وزارت امور خارجه
 محمد مفید با انتشار این تصویر نوشت: «وزارت خارجه به مناسبت دویستمین سالگرد تاسیسش، از آرم و لوگوی جدیدی برای پرچم خودش رونمایی کرده. تصویر سمت راست: پرچم جدید وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران، تصویر سمت چپ: آرم شرکت آمبر از کشور انگلیس. موندم بگم کار نفوذیا بوده یا بگم طرف کلی پول گرفته برا زدن لوگو. بعد رفته از اینترنت کپی کرده و آورده تحویلشون داده. هر کدومش که باشه، باید برا این وضعیت ‌گریه کرد.»

نظر شما