شناسهٔ خبر: 4296973 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرماندار ماهشهر خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی پروژه جاده بندر ماهشهر - هندیجان از ۱۵ فروردین

فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: از ۱۵ فروردین عملیات اجرایی پروژه جاده بندر ماهشهر – هندیجان آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، منصور قمر با ابراز نگرانی از وضعیت فعلی جاده بندر ماهشهر – هندیجان بیان داشت: این جاده یکی از دغدغه‌های مردم شریف شهرستان بندر ماهشهر بوده و بنده از ابتدای مسئولیتم این نگرانی بجای آنان را در اولویت کاری‌ام قرار دادم.

فرماندار بندر ماهشهر با اشاره به قدمت طولانی این پروژه افزود: پروژه احداث باند دوم جاده بندر ماهشهر – هندیجان بیش از ۱۰ سال است که با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بوده و تاکنون تکمیل نشده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر با اشاره به اینکه این پروژه جزء پروژه‌های ملی بوده ابراز داشت: پروژه جاده بندر ماهشهر – هندیجان از جمله پروژه‌های ملی بوده و اعتبار آن از سوی وزارتخانه تأمین می‌شود و این امر مستلزم پیگیری‌های استانی و ملی می‌باشد.

دکتر قمر عملیات اجرایی پروژه جاده بندر ماهشهر – هندیجان را در دو بخش توصیف کرده و بیان داشت: پروژه جاده بندر ماهشهر – هندیجان تا کیلومتر ۳۰ جزء تعهد شهرستان بندر ماهشهر بوده و مابقی آن از تعهدات شهرستان هندیجان می‌باشد.

وی گفت: تاکنون ۱۱ کیلومتر از تعهد شهرستان ماهشهر آسفالت شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

قمر ضمن تشکر از اهتمام استاندار محترم و پیگیری‌های مکرر وی ابراز داشت: پروژه جاده بندر ماهشهر – هندیجان از جمله مواردی است که استاندار محترم بر آن تاکید داشته و به موجب آن جلسات متعددی در سطح استان و شهرستان برگزار شده که جا دارد از زحمات جناب مقتدایی تشکر نمایم.

قمر در پایان بیان داشت: بدنبال پیگیری‌ها و مذاکرات صورت گرفته با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر کل مربوطه در سطح استان، به زودی از ۱۵ فروردین عملیات اجرایی پروژه جاده بندر ماهشهر – هندیجان آغاز خواهد شد.

خبرنگار: ذوالفقار شریعت

نظر شما