شناسهٔ خبر: 42923652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

نقش کارمندان بسیجی در 8 سال دفاع مقدس قابل انکار نیست

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نقش کارمندان بسیجی در 8 سال دفاع مقدس به هیچ عنوان قابل انکار نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در یادواره ۳۱۲ شهید کارمند آذربایجان غربی که با حضور جمعی از مدیران کل آذربایجان غربی و کارمندان بسیجی در محل شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان با همت بسیج کارمندان برگزار شد، با تجلیل از نقش کارمندان در پیوستگی کشور و در دفاع مقدس نقش این قشر را در پازل کشور زیبا و اثرگذار توصیف کرد و گفت: نقش کارمندان در دفاع مقدس بی‌بدیل است.

وی نقش کارمندان را در دفاع مقدس بی‌بدیل عنوان کرد و با اشاره به وضعیت کشور در سال‌های اولیه پیروزی انقلاب و توطئه‌های دشمنان و ضدانقلاب در نقاط مختلف کشور، عنوان کرد: بسیاری از نوابغ کشور مثل شهید مطهری و شهید مفتح و ... در آن ایام به شهادت رسیدند.

این مسئول ادامه داد: جنگ در شرایطی بر ما تحمیل شد که امکاناتی نداشتیم و ارتش و نیروهای نظامی آمادگی نداشتند؛ ولی امام با تزریق روحیه و فکر الهی بر کالبد مردم و تشکیل بسیج کشور را نجات داد.

وی در  بخش دیگری از سخنان خود به ارتباط دفاع مقدس و عاشورا اشاره کرد و گفت: غفلت از غدیر عاشوراء را رقم زد.

 فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با بیان اینکه ایمان، جهاد و هجرت سه عاملی هستند که باعث شده است تا جنگ تحمیلی و دفاع مردم بتواند عنوان مقدس بگیرد، گفت: هر رزمنده باید با ایمان الهی هجرت کند در میدان جهاد قرار بگیرد و این امر مقدسی است.

وی دفاع مقدس را همچون قله‌ای در اوج توصیف کرد و گفت: دفاع مقدس همچون قله‌ای است که جویبارهای استقامت، ایثار و اخلاص از آن به سمت دامنه‌ها سرازیر شود؛ عقلانیت و عشق در دفاع مقدس کارها را پیش برد و هرکجا که عقل کم آورد عشق کارها را پیش می‌برد.

شهسواری در بخش پایانی به جایگاه کشور در برهه کنونی اشاره کرد و گفت: زمانی سیم‌خاردار به ما نمی‌فروختند اما امروز نگران صادرات سلاح توسط ما هستند؛ امروز رمقی برای دشمنان باقی نمانده است و حتی یاران سنتی آمریکا نیز  این کشور را تنها گذاشته اند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، افزود: هرچند مشکلاتی در کشور وجود دارد و مدیریت‌های بد بر آتش سختی‌ها می‌دمد اما صبوری و بردباری ملت زبانزد عالم است.

انتهای پیام

نظر شما