شناسهٔ خبر: 42923183 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قاچاق موادمخدر در پوشش کارخانه کارتن سازی در جیرفت

سیمین سنجری

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: قاچاقچیان در پوشش یک کارخانه کارتن سازی اقدام به ساخت انواع جاسازهای مواد مخدر در خودروهای سبک و سنگین می کردند.

صاحب‌خبر -

"حسین سلامی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از انجام یکسری  اقدامات اطلاعاتی منسجم از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات جیرفت، مشخص شد یک باند جرائم سازمان یافته و قاچاق مواد مخدر در شهرستان جیرفت به صورت بسیار حرفه ای اقدام به ترانزیت موادمخدر می کند.

این مقام قضایی با بیان اینکه اعضای این باند با استفاده از پوشش یک کارخانه کارتن سازی اقدام به آب بندی مواد مخدر در بسته های مخصوص و  بطری های نوشابه و جاساز کردن آنها در باک خودروهای سبک و سنگین می کردند اظهار کرد: پس از شناسایی اعضای اصلی این باند، با دستور دادستانی و در دقایق اولیه بامداد امروز باند مذکور مورد ضربه قرار گرفت و ۲ متهم اصلی دستگیر و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر مرتبطین با این باند صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از سالن کارخانه مذکور مقادیر زیادی باک آلومینیومی و انواع مختلفی  جازساز مربوط به انواع خودروهای سبک و سنگین کشف شده است افزود:در این عملیات بالغ بر  ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر که در بسته های  ۱۰ کیلوگرمی و بطری های نوشابه قرار گرفته بودند کشف و ضبط شده است.

دادستان جیرفت بیان کرد:در این رابطه دو خودروی سنگین و یک دستگاه خودروی سایپا دیزل ویک دستگاه پژو ۴۰۵ در محوطه این کارخانه که در حال آماده سازی برای بارگیری مواد مخدر بوده اند توقیف شده است.

انتهای پیام

نظر شما