شناسهٔ خبر: 42919044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی استان فارس عنوان کرد:

توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی فارس

کشفی نژاد گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون که حدود هفت ماه می گذرد، ۲۵ هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی فارس توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (پنج شنبه 3 مهر) در مراسم توزیع بسته های معیشتی که در سالن «امام رضا (ع)»،‌ حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون که حدود هفت ماه  می گذرد، ۲۵ هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی فارس توزیع شده است، گفت: از پایان عید غدیر خم تاکنون ۴۴ هزار بسته به ارزش بالغ بر پنج میلیارد و 500 میلیون تومان هزار بسته معیشتی بین مددجویان  استان فارس توزیع شده است.

مدیر کل بهزیستی فارس اظهار داشت: 2 هزار بسته معیشتی مربوط به خیریه «آسمانیان شهرراز» به ارزش 300 میلیون تومان بین مددجویان نیازمند شیراز توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته معیشتی بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است، افزود: بسیاری از مددجویان بهزیستی شغل های فصلی یا خانگی داشتند که با شیوع کرونا و با تعطیل شدن بسیاری از مشاغل فصلی و موقت خانواده ها را برای تهیه ارزاق زندگی با مشکل مواجه کرده از این رو توزیع بسته های معیشتی همچنان ادامه دارد از این رو از خیرین و مردم درخواست می کنیم کمک های  خویش را به  این سازمان اهدا کنند تا در اختیار نیازمندان واقعی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه 700 بسته تحصیلی هم برای دانش آموزان تحت پوشش تهیه شده است، تاکید کرد: این بسته های تحصیلی به مناسبت فرارسیدن ایام آغاز سال تحصیلی بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی فارس، توزیع خواهد شد.

کشفی نژاد  با اشاره به کمک های تولیدکنندگان گفت: اگر شرکت ها و کارخانه ها در تهیه ارزاق کمک کنند، بهزیستی نیز آمادگی کامل دارد که شرایط معافیت مالیاتی برای این کارخانه ها را فراهم کند.

وی از مردم و خیرین خواست که کمک های نقدی خود را برای تهیه بسته های معیشتی از طریق ۲ شماره حساب پشتیبان مشارکت های مردمی بهزیستی استان  فارس با شماره گیری کدهای دستوری #۵۵۵*۷۲۴* و یا #۲*۶*۷* به دست نیازمندان واقعی برسانند، کرد: همچنین مردم می توانند کمک های غذایی غیر نقدی خود شامل روغن، برنج، پنیر، ماکارونی و همه اقلام خوراکی اولیه مورد نیاز را به مراکز بهزیستی تحویل دهند.

 

پایان پیام/130

نظر شما