شناسهٔ خبر: 42912012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی فولاد سیرجان: انتظار برد ۳ بر صفر مقابل شهرداری ارومیه را نداشتم

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان گفت: برد بسیار مهمی را در ارومیه کسب کردیم ولی انتظار پیروزی با این نتیجه را مقابل شهرداری ارومیه نداشتم.

صاحب‌خبر -

محمدرضا تندروان روز چهارشنبه بعد از برد تیم فولاد سیرجان مقابل شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: دو تیم بازی بسیار حساسی داشتند و در حالی که تیم میزبان به این برد نیاز داشت، بازیکنان ما با شروع بسیار خوب برد مهمی را از این دیدار کسب کردند.

وی اضافه کرد: بازیکنان فولاد سیرجان در این بازی تمام برنامه‌های مدنظر را به خوبی در زمین به نمایش گذاشتند و آنالیزهای انجام شده در مورد تیم حریف به خوبی در این نتیجه تاثیرگذار بود.

سرمربی فولاد سیرجان ایرانیان ادامه‌داد: تیم شهرداری ارومیه در ادامه فصل یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر والیبال کشور خواهد بود.

تندروان در خصوص شرایط لیگ بعد از چهار هفته گفت: تا این هفته از رقابت‌ها شاهد لیگی متفاوت از سالهای گذشته هستیم و همه تیم‌ها نزدیک بوده و مدعیان بیشتری نسبت به سالیان گذشته برای قهرمانی تلاش می‌کنند.

تیم فولاد سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر والیبال در ارومیه، سه بر صفر شهرداری ارومیه را شکست داد و به‌ همراه سایپا بدون شکست باقی‌ماند.

نظر شما