شناسهٔ خبر: 42907959 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

مالکی:

با هم‌ا‌فزایی کشورهای منطقه، خروج نظامیان آمریکا از منطقه رقم خواهد خورد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه اگر کشورهای منطقه همدل و همصدا شوند؛ قطعا خروج آمریکایی‌ها از منطقه رقم زده خواهد شد.

صاحب‌خبر -

فدا حسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به  لزوم اتحاد کشورهای منطقه برای خروج نظامیان آمریکایی اشاره کرد و گفت: به هر میزانی که کشورهای منطقه هم‌افزایی داشته باشند و  از استقلال کافی برخوردار شوند؛ قطعا آمریکایی‌ها از منطقه خارج خواهند شد.

وی در ادامه افزود: بدون شک برخی از اقداماتی که عده‌ای از کشورهای منطقه انجام داده‌اند سبب ورود نظامیان آمریکایی به منطقه شده است و یکی از این اقدامات همین مسئله عادیسازی روابط با اسرائیل بوده؛ چرا که با این اقدام پای بیگانگان را به منطقه دراز می کنند و هر آنچه را که دلشان بخواهد انجام خواهند داد.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: اسرائیل در گذشته اجازه این را نداشت که وارد حریم کشورهای منطقه شود، اما از زمانی که برخی از کشورهای منطقه به او خوش خدمتی کردند پایش در منطقه خاورمیانه باز شده است.

نماینده مردم زاهدان با تاکید بر اینکه کشورهای منطقه نباید اجازه دهند بیگانگان در امورات آنها مداخله کنند، اظهار کرد: برای خروج این کشورها از منطقه چاره‌ای جز این نیست که کشورهای منطقه خودشان را پیدا کنند و به یک اتحادی برسند تا این کار صورت بگیرد؛ بالاخره منطقه خاورمیانه سرشار از ثروت بوده، اما بیگانگان با ورودشان به این منطقه در حال چپاول این ثروت هستند./

پایان پیام

نظر شما